Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Psychiaters willen naar Amsterdam-West !!!

• Hyperactief A-P

Het is werkelijk te krankzinnig voor woorden, dat een beroepsgroep die al zoveel schade aangericht heeft op pseudo-wetenschappelijke basis, met o.a. toediening van gevaarlijke medicatie zijn pijlen gericht heeft op Amsterdam-West, en dat politici hier keer op keer in meegaan. Ik wil nog even wijzen, op de dader van de moord op de avondwinkelier in Amstelveen, die “behandeld” werd in een aanverwante instelling, en niet te vergeten de steekpartij in het politiebureau A.A. plein onlangs in Amsterdam-West, die ook aan de gevaarlijke psychiatrische drugs gezet was. Zie: www.bijwerkingenpsychiatrischemedicijnen.nl

Uitsluiting en radicalisering voorkom je als mensen ongeacht afkomst en geloof mee mogen doen in deze maatschappij.

Dat voorkom je niet met dubieuze rapportages en mensen aan gevaarlijke medicatie zetten die alleen de werkgelegenheid van deze destructieve beroepsgroep dient. In het blad van de GGZ worden psychiaters voorgekookt om in deze wijk te gaan “behandelen”. Deze op niets gebaseerde “behandelingen” zullen als een lont in een kruitvat werken, en poltici met verkeerde bedoelingen verder in de kaart spelen. De oplossing is mensen bij deze maatschappij te betrekken en eerlijke kansen te bieden, i.p.v. ze aan gevaarlijke middelen te zetten, en vervolgens te rapporteren alsof dat in mensen zelf zit. Ik hoop dat deze instellingen geen poot aan de grond krijgen aldaar, mensen willen echte oplossingen, en geen problemen erbij… Groetjes v Hyperactief

P.S.: Zie ook:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=2092&t=2092

Psychiaters willen naar West

Van een verslaggeefster

AMSTERDAM - De Bascule, centrum voor jeugdpsychiatrie, wil dependances openen in Amsterdam-West.

De zorginstelling legt een link tussen het aantal geweldsdelicten in stadsdelen als Slotervaart en psychologische problemen. Het centrum stelt dat psychische problemen één van de oorzaken kunnen zijn voor radicalisering van jongeren. Doordat ouders de signalen niet herkennen van een psychose, kan het gebeuren dat de jongeren hun toevlucht nemen tot geweld.

Uit wetenschappelijk onderzoek bleek al eerder dat de kans op psychologische problemen groter is bij allochtonen. In een nieuw onderzoek dat vandaag wordt gepresenteerd, stellen de wetenschappers dat Nederlandse allochtonen die in gemengde wijken wonen meer kans hebben op schizofrenie dan allochtonen die in zogenoemde ‘zwarte wijken’ wonen. BRON: © Het Parool, 17-12-2007, 11:55 uur.

• Hyperactief A-P

Lees en huiver. Groetjes v Hyperactief

Onderzoek Amsterdam naar psyche allochtonen

Allochtone jongeren kampen meer dan gemiddeld met psychische problemen en verstandelijke beperkingen. Dat is algemeen bekend, maar nooit goed bewezen. Bovendien weet de zorg juist deze groep moeilijk te bereiken.

Op dit moment ontbreekt nog een systematisch en betrouwbaar overzicht van de beschikbare gegevens over het voorkomen van psychische problemen en verstandelijke beperkingen onder de Amsterdamse jeugd en het zorggebruik voor deze groep, vooral voor kinderen met een allochtone achtergrond.

Daarom gaat de GGD Amsterdam namens de gemeente onderzoek doen onder allochtone jongeren tot en met 23 jaar. ‘Als het inderdaad zo blijkt te zijn dat de zorgverlening deze groep jongeren onvoldoende bereikt, dan kunnen hun problemen escaleren’, zo benadrukt de gemeente Amsterdam de noodzaak van het onderzoek.

Van de leerlingen in het Amsterdamse speciaal onderwijs is 59% van allochtone, vooral van Turkse en Marokkaanse afkomst. Dat blijkt uit onderzoek van de gemeentelijke Dienst Onderzoek en Statistiek. Dit aandeel is hoger dan op grond van het percentage van Turkse en Marokkaanse kinderen in de Amsterdamse populatie verwacht kan worden.

Een ander onderzoek, dat maandag is gepubliceerd in The American Journal of Psychiatry, laat zien dat allochtonen, die in gemengde wijken wonen, grotere kans op schizofrenie hebben dan allochtonen in ‘zwarte wijken’.

Volgens het onderzoek zouden in Den Haag bijvoorbeeld Marokkanen vier keer zoveel kans maken op schizofrenie dan autochtonen. Surinamers en Turken twee keer zoveel kans. Onderzoeker Wim Veling van de Parnassia Bavo Groep noemt discriminatie als mogelijke oorzaak van deze verhoogde kans. BRON: Gepubliceerd op 17 december 2007, Uit Staatscourant nr. 244, 17 december 2007

• Moeder

Idd, de psychiatrie zijn hun werk-terrein weer aan het verbreden, en grijpen elk incident aan om ergens weer een behandel-centra te openen, om daarmee de politici weer een worst voor hun neus te hangen, dat er meer geld nodig is voor hun zgn. effectieve behandelingen.

Dat die hele haagse politiek er steeds maar weer intrapt, en miljoenen pompt in deze ‘ratten-industrie’ , zonder ook maar enigszins ergens onderzoek naar te plegen… is mij ook een raadsel.

Hieruit blijkt dus maar weer, dat de heren en dames politici liever in een valse vette worst bijten, dan dat zij hun miljarden-nota eens gaan bestuderen, en het peperdure kosten-plaatje wat psychiatrie heet …..eruit flikkeren.

Ik hoop ook van harte…. dat deze instellingen geen poot aan de grond krijgen, maar het probleem is…… dat steeds meer mensen dagelijks door de psychiatrie worden ingekapseld,

en er ook helemaal in opgaan en er nog in geloven ook !

De psychiatrie is een gevaarlijke secte… die de mensheid vernietigt !……….. maar hoe moet je dat in het dagelijkse leven aan iemands verstand brengen !………. als mensen alleen maar in behandelaars blijven geloven omdat ze denken dat die deskundigen zijn !

Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

Dat laatste is een goede vraag Moeder, maar door met kleine beetjes de waarheid aangaande de psychiatrie te blijven onthullen, gaan uiteindelijk toch veel mensen uiteindelijk vragen stellen. Ik heb vandaag in het blad van de GGZ de stukken gelezen over dit onderwerp, en daar leggen ze eerst de vinger op de zere plek waardoor het komt dat mensen psychische problemen gaan vertonen, om het vervolgens weer in een pseudo-etiketje te verpakken, wat niets anders is dan een bepaald gedrag wat niets met ziekte of stoornissen te maken heeft. De belazerij ten top. In hetzelfde blad van december stond dat de GGZ feest viert omdat ze 10 jaar bestaan. Je moet maar durven om feest te vieren voor een steeds groter wordende groep kinderen en volwassenen die vernietigd worden door hun “behandelen” en drogeren…

Ook stond er in hetzelfde blad de geschiedenis van Ritalin, en dat er 60.000 kinderen deze troep bij het ontbijt nemen, en dat het gebruik blijft stijgen. Ook stonden alle gevaren waar wij al jaren voor waarschuwen nu in hetzelfde stuk, maar tevens de vraag of het ooit nog te keren was, omdat ouders erin geloven en er om vragen. Het komt er dus op neer dat ze nu openlijk voor de gevaren uitkomen, maar in feite de verantwoordelijkheid en “schuld” in de ouders hun schoenen proberen te schrijven, de standaard werkmethodes van deze legale drugsdealers.:( Maar als het aan ons ligt dan komen ze daar niet meer mee weg, voor ons is het “gewoon” wachten op het volgende medicatie gerelateerde geweld… Groetjes v Hyperactief

• &&&

ze blaten. als dronken lui buiten een kroeg. die psychomensen.

• &&&

ffff ja, we doen ze gewoon eens een hint aan de hand.. (titel bericht)

• Moeder

Hoi Hyper,

De waarheid aangaande psychiatrie draai ik mijn hand niet voor om… het zou alleen beter zijn als mensen OOK eens gingen nadenken, en niet alleen maar in hun heilige psychiater en instellingen geloven.

Wat mij dus zo betreurt … is dat er nog steeds word geloofd in zgn. ‘wonderpillen’ die de psychiatrie voorschrijft, maar wanneer daarvan het gewenste effekt uitblijft, men er in blijft geloven dat het dan om een wel zeer ernstige psych. ‘ziekte’ gaat.

En ja……… jij weet net zoals ik hoe het werkt…. ze gaan eerst psych drugs voorschrijven ….. om vervolgens het verhaaltje om te draaien, en dan rapporteren dat je als ouders er zelf om vraagt.. en dus als ouders het probleem zelf hebt aangekaart,

en dus vervolgens het probleem bij de ouders in de schoenen schuiven………… en dan deug je als ouders zijnde weer niet.

Kortweg……… een smerig spelletje psychiatrie……… en dat moet worden uitgebannen.

Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

Klopt Moeder, maar denk om je hart, al die ouders van ADHD en/ of autistische kinderen waar in het GGZ blaadje nu de verantwoordelijkheid van die gevaarlijke middelen geprobeerd wordt op af te wentelen, die krijgen vroeg of laat hun trekken wel thuis. De tijd dat ik me over zulke mensen druk maakte, is voorgoed voorbij. Ik begreep/ begrijp als geen ander waar ouders tegenaan lopen/ liepen, ik begrijp als geen ander (en niet alleen van mijn eigen situatie) waar dit kan eindigen. De maatschappij en ook deze ouders krijgen uiteindelijk wat ze verdienen, het hele leven is een les. En de voorschrijvende psychiater zal ook eens de pijp uit gaan, en de kans lopen met dingen geconfronteerd te worden, die ze nu ontkennen… Dat laatste is mijn kracht, ik geloof in het goede, niet in zakkenvullend en ver boven het kl.oo.tjesvolk staand tuig… En mensen die echt tegen beter weten in hun kont branden, moeten uiteindelijk op de blaren zitten, en hunzelf verantwoorden… Groetjes v Hyperactief

Moeder schreef:

>

> Hoi Hyper,

>

> De waarheid aangaande psychiatrie draai ik mijn hand niet

> voor om… het zou alleen beter zijn als mensen OOK eens

> gingen nadenken, en niet alleen maar in hun heilige

> psychiater en instellingen geloven.

> Wat mij dus zo betreurt … is dat er nog steeds word geloofd

> in zgn. ‘wonderpillen’ die de psychiatrie voorschrijft, maar

> wanneer daarvan het gewenste effekt uitblijft, men er in

> blijft geloven dat het dan om een wel zeer ernstige psych.

> ‘ziekte’ gaat.

>

> En ja……… jij weet net zoals ik hoe het werkt…. ze

> gaan eerst psych drugs voorschrijven ….. om vervolgens het

> verhaaltje om te draaien, en dan rapporteren dat je als

> ouders er zelf om vraagt.. en dus als ouders het probleem

> zelf hebt aangekaart,

> en dus vervolgens het probleem bij de ouders in de schoenen

> schuiven………… en dan deug je als ouders zijnde weer

> niet.

>

> Kortweg……… een smerig spelletje psychiatrie……… en

> dat moet worden uitgebannen.

>

> Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

ze blaten. als dronken lui buiten een kroeg. die psychomensen. Aldus: &&& 20-12-2007 03:27.

Kinderen en dronken mensen spreken vaak de waarheid &&&, “nuchtere” psychiaters vaak niet.;)

ffff ja, we doen ze gewoon eens een hint aan de hand.. (titel bericht) Aldus: &&& 20-12-2007 05:45.

:D:D:D Groetjes v Hyperactief

• Moeder

Hoi Hyper,

Ik ben het helemaal met je eens…. iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, maar het is gewoon betreurenswaardig dat

o.a. ouders klakkeloos geloven in een pilletje wat wonderen zal verrichten voor hun adhd kinderen….. mijns inziens zien ze dat wonderpilletje alleen maar voor hun eigen belang..voor hun eigen gemakzucht….. dan zijn ze weer van hun lastige kind af.

De psychiater die de pillen voorschrijft zal idd ééns de pijp uit gaan, maar ik geloof niet dat dit soort figuren gewetens-wroeging zullen of kunnen hebben, … daarvoor zijn ze teveel blijven hangen in hun DSM I t/m IV geloof !!

Groetjes Moeder