Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Welke stoornis heeft deze loser

• Swartdam

http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article1914280.ece

Sinds ik de mensen ken heb ik de dieren lief .

Wat deze vent gebruikt heeft weet ik niet , maar dat hij “onze ”kinderen les mag geven kan ik niet bij . groetjes Bernadette

• Hyperactief A-P

Hoi Bernadette, hoe bizar dit ook is, zal je begrijpen dat ik tegen psychiatrische etiketjes plakken ben die wij juist bestrijden. Zo'n iemand moet volledig verantwoordelijk gesteld worden voor zijn daad, de school zal verantwoordelijkheid moeten nemen en zo'n iemand eruit moeten gooien. daarnaast kan men ook aangifte overwegen, al vrees ik dat de straf hiervoor niet hoog zal zijn, daar een dier voor de wet een ding is. Maar een combinatie van ontslag en aangifte zou een goede straf zijn. Een psychiatrisch etiketje en “behandeling” zal het geweld alleen maar verergeren, en de maatschappij goudgeld kosten. Wel bizar dat teveel leraren juist kinderen die “anders” zijn door verwijzen, en zelf gedrag vertonen wat voor geen meter klopt… Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

En nu heb je de kern van mijn bericht te pakken . De term stoornis was cynisch bedoeld omdat kinderen met etiketjes met bosjes verwijderd worden om minder , groet Bernadette

• Hyperactief A-P

Precies Bernadette, dat is ook wat ik bizar aan dit bericht vond/ vindt en mij als eerste te binnen schoot. Groetjes v Hyperactief

• &&&

wij wilden het ook nog even over een andere boeg gooien.

deze kinderen voelen zich getraumatiseerd over 1 konijntje.

wat doen die miljoenen varkens, koeien, konijnen en eenden en weten wij veel allemaal waar men tegenwoordig vlees van plundert, in de schappen, zonder dat er 1 geschokte ziel de winkel uit loopt???

als die man moet boeten, dan die fabrieken vol meat niet minder!!!

• Swartdam

Hier gaat het even over een leraar die de kinderen pedagogisch moet onderichten , dus het vergelijk gaat niet op , gr Bernadette

• &&&

hyper,

in jouw ogen gaat het dan niet op.

in de onze nog steeds wel.

verder niets.

groetjes,

&&&

• &&&

een schoolreisje naar het slachthuis had absoluut pedagogischer geweest.

• Hyperactief A-P

hyper,

in jouw ogen gaat het dan niet op.

in de onze nog steeds wel.

verder niets. Aldus: &&&.

Huh &&&, waar heb ik dat geschreven dan ? Je antwoordt niet op mij hoor, voor vrouw ben ik al vanaf mijn geboorte door de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen afgekeurd.:D Groetjes v Hyperactief :)

• &&&

misschien hebb w gister dan alles wel een draadje opgeschoven….