Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Film Tbs in bioscoop in premiere !!!!

• Moeder

Hoi Hyper,

Als de film realistisch is en hij komt op dvd uit…….. dan bestel ik 'm natuurlijk meteen bij bol.com !!!

Ik hoop dat deze film ook in mijn woonplaats gaat draaien…. alhoewel er pas geleden hier de grootste bioscoop is verdwenen.. (gesloopt).

Groetjes Moeder.

• Moeder

Hoi Hyper,

Goed gezien……… en voor jou zal deze film zéker interessant zijn, gezien de gelijkenissen met onterechte veroordeling.

Overigens: Hele scherpe opmerking van je Hyper;

Psychiatrie is los van God !………… LOL.

Groetjes Moeder.

• Moeder

Hoi Alkien,

Succes met het uitzoeken van je nieuwe systeem.. ( ik ken dat probleem)…. verder geloof ik ook dat het een vrij realistische film zal zijn.

Jij ook nog de beste wensen !!!!!

Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

Hoi Moeder, je kan de politiek in je woonplaats even op het rechte pad zetten, door ze te wijzen, dat ze geen bioscoop, maar psychiatrische instellingen moeten slopen.:D Groetjes v Hyperactief ;)

• Moeder

Hoi Hyper,

Hahaha LOL………… ja da's een goeie van jou !, maar helaas…. ook deze gemeente hier is te dom om over iets nuttigs na te denken.

Ze slopen hier de grootste bioscoop, en steken zakkenvol geld in jeugdzorg en GGZ…………. dan ben je toch dom bezig nietwaar ?

Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

Hoi Moeder, de maatschappij zit dom in elkaar, er zijn teveel politici met belangenverstrengeling. De lage ambtenaar vliegt eruit om een appel of een ei, maar voor hogeren (de goede te na gelaten) gelden schijnbaar andere wetten… Groetjes v Hyperactief

P.S.: Heb je in jou begin link bovenaan die T-Shirts die je kunt bestellen gezien ??? Waarvan één met de tekst:

Wie zoet is krijgt lekkers

Wie stout is TBS :D:D:D

• Moeder

Hoi Hyper,

Ja, hahaha LOL….. met die tekst op 1 van die t-shirts is het dus begonnen, want iemand gaf mij een ansichtkaart met precies dezelfde tekst ( wie zoet is krijgt lekkers…wie stout is TBS )…. dat laatste woord in chocolade-letters afgebeeld.

Op de achterkant van die kaart stond dus de website van de film..

dus zo kreeg ik deze informatie… snap je ?… en heb deze dan ook op het forum gezet !

( overigens begreep ik dat je deze ansichtkaarten in de bioscoop kan vinden )

En nu Hyper ?……….. ga jij zo'n t-shirt bestellen ?…. LOL.. LOL.

Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

:D:D:D Ja ik wel, en zoonlief, eehhhh volgens de rechter zoonstout had er ook wel oren naar, vooral die van longstay, omdat die weigert zich te onderwerpen aan manipulatief leugenachtig systeem. En gelijk heeft die, ze zullen eens met hun eigen geweten af moeten rekenen… Een geweten leer je niet, je heb het of je heb het niet, en de goeden te na gelaten (die helaas ver in de minderheid zijn omdat de meesten zich door de negatieve groepspolarisatie van dat systeem blindelings mee laten slepen zonder eigen verantwoordelijkheid), vraag ik me diverse klinieken verder af wie de echte gewetenloze gestoorden zijn. Als je onterecht veroordeeld wordt, dan nog volgen deze kuddedieren blindelings bevelen alsof ze God zelf zijn… Groetjes v Hyperactief

• Moeder

Hoi Hyper,

Ha ha LOL………. lopen we dalijk met onze jongens in hetzelfde T-shirt……. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

De rest van de aanbieding T-shirts moet ik nog even bekijken op de site………. maar ongetwijfeld zal ik een collectie hiervan gaan aanleggen !

Groetjes Moeder

• Hyperactief A-P

:D:D:D Er kunnen dus klinieken zijn die de T-Shirt verbieden Moeder, ik mis dus een shirt met een tekst voor ouders en familie. Bijvoorbeeld:

Ik heb geen TBS, maar wordt mede gestraft door psychiatrisch terreur !!! :D:D:D Groetjes v Hyperactief;)

Moeder schreef:

>

> Hoi Hyper,

>

> Ha ha LOL………. lopen we dalijk met onze jongens in

> hetzelfde T-shirt……. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

>

> De rest van de aanbieding T-shirts moet ik nog even bekijken

> op de site………. maar ongetwijfeld zal ik een collectie

> hiervan gaan aanleggen !

>

> Groetjes Moeder