goh. jammer. zouden zo zin hebben in de een of andere landelijke bijeenkomst. met een cabaretier, ha die de hakken eens op de psychiatrie zet en een paar interessante sprekers, die het nieuws zouden halen, die zowel hun zuivere visie op de farmacie alsook hun visie op ‘gezond leven en gezond herstellen’ kunnen weergeven.
die tentoonstelling.. is dus het topje van de ijsberg!!! Aldus: &&& 17-01-2008 15:19
Youp v H. lijkt me dat goed kunnen verwoorden &&&.
ben jij daarbij betrokken geweest om die tentoonstelling te organiseren?
wie hebben dat georganiseerd?
zijn dat instellingen, organisatie's, welke, zijn dat mensen in hun eentje. zijn dat mensen die van hun beroep tentoonstellingen organiseren en dit keer een thema psychiatrie, of zijn het mensen die iets te maken hadden/hebben met de psychiatrie?
zouden verschillende mensen/ groepen zich moeten verenigen voor zoiets als een landelijke anti psychiatrie dag? he, we denken bijv. aan de organisatie/persoon van ‘tekeertegendeisoleer’. en vast nog vele losse andere eindjes…hopen we dan toch. Aldus: &&& 17-01-2008 21:06.
Deze tentoonstelling reist vanuit Amerika over de wereld, en als je het stuk hieronder over riooljournalistiek goed gelezen had, dan zou je weten dat CCHR de organisator is. Het NCRM waar ik als vrijwilliger deel vanuit maak en wat de Nederlandse afdeling van de CCHR is, heeft de locatie geregeld, en daar is heel wat voor afgezocht. Wie precies wat gedaan heeft en waar we tegenaan gelopen zijn doet niet ter zake. Dat academische instellingen en universiteiten niet staan te juichen zal mensen die zich in de belangen verdiept hebben niets verbazen, daar is genoeg over bekend. Voor de rest wil ik het hierbij laten. Het belangrijkste is dat deze tentoonstelling ondanks de vertraging nu werkelijk komt. De vorige tentoonstellingen in Den Haag/ Hilversum/ Haarlem en Amsterdam-Zuidoost waren alleen door het NCRM georganiseerd. Van Amsterdam-Zuidoost heb ik wel eens foto's geplaatst, ik zal ze later eens opzoeken. Dus nee geen andere organisaties, maar er worden wel door anderen interessante lezingen op deze tentoonstelling gehouden. Groetjes v Hyperactief