Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

chippen en zo besturen

• Elia

Op het bijbel prikbord is nu een topic over chippen van mensen om ze zo te besturen. Dit hier vooral met het oog op de anti-christ die in de eindtijd de mensen zou merken (met 666) anders kunnen ze niets meer kopen.

Er werd een link naar een website gegeven die hier ook vast wel interessant gevonden zal worden.

We hebben het een jaartje geleden al eens over dit onderwerp gehad op dit antipsychiatrie prikbord.

http://home.wanadoo.nl/henryv/radiolinks.html

Groetjes van Ellen *D

• Hyperactief A-P

Hoi Ellen bedankt, ik ga die site zeker op mijn gemak bekijken. Misschien kun jij aldaar naar deze link verwijzen :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=1202&t=1202

In dat draadje staat ook de boektip van de antichrist, de link hieronder gaat over de laatste ontwikkelingen aangaande de RFID chip en mag je ook plaatsen aldaar :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=2403&t=2320

Groetjes v Hyperactief :)

• Elia

Ik ga de hele link van de anti- psychiatrie prikbord daar naar toe verplaatsen.

Er zijn vast mensen die heel erg geïnteresseerd zijn (hoop ik)

Groetjes van Ellen *D

• Elia

hehe:D

Bij die eerste link http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=1202&t=1202 discussieer ik nog heftig mee :D

;):)

Groetjes v Ellen

• Hyperactief A-P

Hoi Ellen voor je posting van 18-01-2008 00:55 bedankt, en wat deze betreft, was je dat alweer vergeten ? Groetjes v Hyperactief :D

• Elia

*D ja ik was het vergeten, maar het bracht allerlei nostalgische herinneringen bij me boven. Het was eigenlijk wel een spannende topic he ;)

Hoe is het trouwens met je? (je kan ook mailen natuurlijk)

Groetjes, Ellen

• Hyperactief A-P

Hoi Ellen, spannend ? Helaas gewoon realiteit. Ik heb net toevallig de reacties op dat andere prikbord gelezen aangaande het chippen, helaas wordt de topicopener daar weinig serieus genomen, en zijn erg weinig mensen die daar serieus inhoudelijk over kunnen discusseren. Dat is één van de redenen dat ik andere prikborden heb laten varen. Mensen staan erbij en kijken ernaar, het gebeurd allemaal onder hun ogen. Er wordt daar ook onder het motto onzin verwezen naar de Wikipedia, terwijl dat nou juist zo onbetrouwbaar als wat is, daar iedereen de Wikipedia kan wijzigen, is meer dan eens uitgebreid in de media geweest.

En ik heb het zelf diverse keren gezien met keiharde feiten aangaande de psychiatrie, die door anderen weer gewijzigd werden. Goede literatuur en officiële stukken lezen geven een goed beeld, pas dan weet je wat onzin is en wat niet, maar iedereen denkt alles al te weten. Teveel mensen trappen met open ogen in de uitgezette vallen, steken hun kop in het zand, vallen de boodschapper aan i.p.v. zelf onderzoek te doen, of doen het af als complottheorie… Tegen de tijd dat de kudde het door heeft, is er geen weg meer terug, en zullen ze keihard ontwaken. Hieronder nog wat oude uitspraken, die in heel weinig woorden heel veel zeggen.

“hoe meer mensen geloven dat iets waar is, des te groter de kans dat betreffend inzicht onjuist is.” Sören Kierkegaard, Deens filosoof

“Wie zich ontwikkelen wil, dient eerst te kunnen twijfelen, want de twijfel van de Geest leidt tot de ontdekking van de waarheid.” Aristoteles

“De leugen is al tweemaal de wereld rond, voordat de waarheid haar schoenen aangetrokken heeft.” Mark Twain

“Men kan een zekere tijd de hele wereld voorliegen, de hele tijd een deel van de wereld voorliegen, maar nooit de hele tijd de hele wereld voorliegen.” Abraham Lincoln

“Neemt geen deel aan de onvruchtbare werken der duisternis; stel ze integendeel aan de kaak” Efeze 5:11

Groetjes v Hyperactief :)

P.S.: En ja het gaat prima, druk. (mailen mag natuurlijk altijd, dan kan het prikbord bij de onderwerpen blijven waar het voor is.) ;)

• Elia

Hyperactief A-P schreef:

>

> Hoi Ellen, spannend ? Helaas gewoon realiteit. Ik heb net

> toevallig de reacties op dat andere prikbord gelezen

> aangaande het chippen, helaas wordt de topicopener daar

> weinig serieus genomen, en zijn erg weinig mensen die daar

> serieus inhoudelijk over kunnen discusseren.

Dat klopt helemaal Hyper! Toen ik net op dat prikbord prikte, sloeg ik stijl achter over hoe men daar met elkaar omging. Opmerkingen als; heb je je pilletje al ingenomen en elkaar de psychiatrie in wensen was heel normaal. Ik was verbaast, ik was jou gewend.

Dat is één van

> de redenen dat ik andere prikborden heb laten varen. Mensen

> staan erbij en kijken ernaar, het gebeurd allemaal onder hun

> ogen. Er wordt daar ook onder het motto onzin verwezen naar

> de Wikipedia, terwijl dat nou juist zo onbetrouwbaar als wat

> is, daar iedereen de Wikipedia kan wijzigen, is meer dan eens

> uitgebreid in de media geweest.

Ach ja dat is ook zo, veel (niet allen, zijn zo bezig met zelfverheffing dat een wetenschappelijk tijdschrift of programma hen vreemd is. Of ze zitten enorm vast in hun eigen overtuiging, wat ook niet gezond is.

>

> En ik heb het zelf diverse keren gezien met keiharde feiten

> aangaande de psychiatrie, die door anderen weer gewijzigd

> werden. Goede literatuur en officiële stukken lezen geven een

> goed beeld, pas dan weet je wat onzin is en wat niet, maar

> iedereen denkt alles al te weten. Teveel mensen trappen met

> open ogen in de uitgezette vallen, steken hun kop in het

> zand, vallen de boodschapper aan i.p.v. zelf onderzoek te

> doen, of doen het af als complottheorie… Tegen de tijd dat

> de kudde het door heeft, is er geen weg meer terug, en zullen

> ze keihard ontwaken. Hieronder nog wat oude uitspraken, die

> in heel weinig woorden heel veel zeggen.

>

> "hoe meer mensen geloven dat iets waar is, des te groter

> de kans dat betreffend inzicht onjuist is." Sören

> Kierkegaard, Deens filosoof

>

> "Wie zich ontwikkelen wil, dient eerst te kunnen twijfelen,

> want de twijfel van de Geest leidt tot de ontdekking van de

> waarheid." Aristoteles

>

> "De leugen is al tweemaal de wereld rond, voordat de waarheid

> haar schoenen aangetrokken heeft." Mark Twain

>

> "Men kan een zekere tijd de hele wereld voorliegen, de hele

> tijd een deel van de wereld voorliegen, maar nooit de hele

> tijd de hele wereld voorliegen." Abraham Lincoln

>

> "Neemt geen deel aan de onvruchtbare werken der duisternis;

> stel ze integendeel aan de kaak" Efeze 5:11

Bedankt voor de oude uitspraken, hier kan ik iets mee :)

>

> Groetjes v Hyperactief :)

>

> P.S.: En ja het gaat prima, druk. (mailen mag natuurlijk

> altijd, dan kan het prikbord bij de onderwerpen blijven waar

> het voor is.) ;)

Met mij is het hetzelfde; ook erg druk met mijn werk. Mijn laptop stuk, dus weinig tijd voor internet en prikken. Maar druk betekend ook een baan en goed inkomen hebben dus dat is dan weer positief. Verder ook alles goed en ik ben blij dat het met jou het zelfde is. (sorry voor de late reactie dus)

Groetjes van Ellen*D

• Hyperactief A-P

Dat klopt helemaal Hyper! Toen ik net op dat prikbord prikte, sloeg ik stijl achter over hoe men daar met elkaar omging. Opmerkingen als; heb je je pilletje al ingenomen en elkaar de psychiatrie in wensen was heel normaal. Ik was verbaast, ik was jou gewend. Aldus: Elia.

Hoi Ellen, hier nog een mooie oude toepasselijke uitspraak:

Al wat bepaalde tirannen over de ziel de mensen die zij beleren toewensen is dat zij een zwakke geest hebben. Voltaire:D

Ach ja dat is ook zo, veel (niet allen, zijn zo bezig met zelfverheffing dat een wetenschappelijk tijdschrift of programma hen vreemd is. Of ze zitten enorm vast in hun eigen overtuiging, wat ook niet gezond is. Aldus: Elia.

Klopt, en dat soort mensen projecteren vaak hun eigen tekortkomingen op mensen die zich wel verdiept hebben of verder kijken dan hun neus lang is, zal jij in je vorige werk ook zat tegenaan gelopen zijn.

Bedankt voor de oude uitspraken, hier kan ik iets mee :) Aldus: Elia.

Geen dank, zegt het voort.:D

Met mij is het hetzelfde; ook erg druk met mijn werk. Mijn laptop stuk, dus weinig tijd voor internet en prikken. Maar druk betekend ook een baan en goed inkomen hebben dus dat is dan weer positief. Verder ook alles goed en ik ben blij dat het met jou het zelfde is. (sorry voor de late reactie dus) Aldus: Elia.

Dit loopt niet weg oftewel geen excuses nodig hoor, en een computer die er uit ligt geeft je wel weer meer tijd voor andere dingen. Maar mooi dat je tevreden bent, en van een goed loon kun je ook weer een mooie computer kopen.:D Groetjes v Hyperactief ;)

• Elia

Hyperactief A-P schreef:

>

> Dat klopt helemaal Hyper! Toen ik net op dat prikbord prikte,

> sloeg ik stijl achter over hoe men daar met elkaar omging.

> Opmerkingen als; heb je je pilletje al ingenomen en elkaar de

> psychiatrie in wensen was heel normaal. Ik was verbaast, ik

> was jou gewend. Aldus: Elia.

>

> Hoi Ellen, hier nog een mooie oude toepasselijke uitspraak:

> Al wat bepaalde tirannen over de ziel de mensen die zij

> beleren toewensen is dat zij een zwakke geest hebben.

> Voltaire:D

Ohw! Voltaire is wel heftig zeg!

>

> Ach ja dat is ook zo, veel (niet allen, zijn zo bezig met

> zelfverheffing dat een wetenschappelijk tijdschrift of

> programma hen vreemd is. Of ze zitten enorm vast in hun eigen

> overtuiging, wat ook niet gezond is. Aldus: Elia.

>

> Klopt, en dat soort mensen projecteren vaak hun eigen

> tekortkomingen op mensen die zich wel verdiept hebben of

> verder kijken dan hun neus lang is, zal jij in je vorige werk

> ook zat tegenaan gelopen zijn.

>

> Bedankt voor de oude uitspraken, hier kan ik iets mee :)

> Aldus: Elia.

>

> Geen dank, zegt het voort.:D

Grinnik, ik doe mijn best :D

>

> Met mij is het hetzelfde; ook erg druk met mijn werk. Mijn

> laptop stuk, dus weinig tijd voor internet en prikken. Maar

> druk betekend ook een baan en goed inkomen hebben dus dat is

> dan weer positief. Verder ook alles goed en ik ben blij dat

> het met jou het zelfde is. (sorry voor de late reactie dus)

> Aldus: Elia.

>

> Dit loopt niet weg oftewel geen excuses nodig hoor, en een

> computer die er uit ligt geeft je wel weer meer tijd voor

> andere dingen. Maar mooi dat je tevreden bent, en van een

> goed loon kun je ook weer een mooie computer kopen.:D

> Groetjes v Hyperactief ;)

Groetjes van Ellen *D