Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

handschoen

• Hyperactief A-P

Er zijn ergere dingen om je druk over te maken &&&, oftewel laat je niet gek maken, zie voor de rest mijn posting van 31-01-2008 23:24. Groetjes v Hyperactief :)

&&& schreef:

>

> tspijt ons hyper. t leek ons zo een goede zaak om wiki

> hiervan op de hoogte te brengen. wat kan een mens zich dan

> vergissen he?!

• &&&

waar is overigens die info van die anti psychiatrie tentoonstelling gebleven. hebb terug gezocht tot in december, maar zien het over het hoofd.

weet jij tot wanneer die te zien blijft?

zouden er evt. heen willen, als het in te plannen valt.

• Hyperactief A-P

Hoi &&&, de tentoonstelling is van 14-02-2008 t/m 27-02-2008 a.s. van 09:30 uur tot 21:00 uur dagelijks en gratis te bezichtigen. Het adres is:

Post CS gebouw

Oosterdokskade 3-5

1011 AD Amsterdam

Op de begane grond rechts om de hoek, en zit op loopafstand naast het Centraal Station van Amsterdam in de richting van het streekbusstation. Groetjes v Hyperactief

• &&&

hyper, we stellen je nu hier even een stomme domme vraag.

maar weet je, bestaan er nu ‘artikelen’ van anti psychiatrie?

echt dat je zegt: dit is nu een artikel wat toelicht wat anti psychiatrie vandaag is.

in het nederlands, van nederlandse bodem.

en

welk onderzoek is er antipsychiatrisch verricht?

van nederlandse bodem?

• Hyperactief A-P

Oeps deze vraag was er even tussendoor geschoten &&&, ik dacht dat onze doelstellingen wel duidelijk waren inmiddels. Namelijk tegen het vermedicaliseren en onderdrukken van gedrag of andere problemen, en gaan voor menselijkheid en daadwerkelijke probleemoplossing inplaats van alles te maskeren. Misschien moeten we dat nog eens duidelijker formuleren. Eén van de onderzoeken van Nederlandse bodem is het ECT rapport, maar zo als met alles wat we doen is en blijft het een internationale uitwisseling van gegevens, ik denk ook niet dat het belangrijk is om er specifiek een Nederlands etiketje op te plakken. Groetjes v Hyperactief

• &&&

allee natuurlijk zijn de doelstellingen ONS duidelijk. maarre, we vroegen er nog naar. omdat die wiki-lui naar iedereen blaten dat je artikelen en onderzoeken kan plaatsen als link. (geen -persoonlijke- verhalen).

• &&&

maar weet je, laat ook maar. het gaat ophouden daar bij wiki.

we kwamen er net en een ander stuk info wat wij er opgezet hadden. ook met overleg daar. is opnieuw verwijderd.

dat is daar echt schering en inslag he, dat verwijderen. niks van: hey, joh, als je dit of dat nou zo doet, dan past het binnen onze lay out.

de kans om te zeggen: joh verhip, je hebt eigenlijk wel gelijk, zo had ik het nog niet gezien, daar krijg je de kans niet eens voor.

we hebben nogmaals onze mening gegeven over de diverse gekleurde pagina's. maar ja, de vorige keer werd ook zelfs ons bericht van hun kroeg verwijderd. gewoon dan ligt het te kritiek bij hen he. want geen onvertogen woord van ons. gewoon gevraagd hoe dit of dat zat.

maar ja, het was de vinger op de zere plek…..

en dan staat er wel boven je profiel of je je kandidaat wil stellen voor de arbitragecommissie, mensen ze zouden ons in de pan hakken.

• Hyperactief A-P

Hoi &&&, wat die linken betreft uit je posting van 05-02-2008 19:30, die zijn er zat te vinden op de NCRM, maar dan is er weer een grote kans dat ze over de oprichting gaan zitten mauwen. Dus niet over de boodschap, maar over de boodschapper. Je heb gelijk als je geen aandacht meer aan Wiki Pedia besteed, mensen die zich echt verder verdiepen kunnen zelf het onderscheid wel maken dat die info daar vaak niet klopt. De mensen die met open belazerd willen worden, daar besteed ik allang geen aandacht meer aan, kost veels te veel energie, en leverd uiteindelijk toch niets nuttigs op, daar ze het altijd beter denken te weten, maar dat juist op anderen projecteren. Iedereen heeft zijn of haar eigen verantwoordelijkheid, en het internet staat vol met desinformatie waar uiteindelijk niets aan te doen valt. Groetjes v Hyperactief

• &&&

ja alleen iemand die zich encyclopedie noemt schat je hoger in, dat is als zoiemand zich serieus wil laten nemen, maar goed lang genoeg woorden aan vuil gemaakt.

• Hyperactief A-P

Ik begrijp je &&&, wetenschappers schatte ik allemaal ook hoger in, maar dat is inmiddels op uitzonderingen na al heel lang geleden.;) Groetjes v Hyperactief

&&& schreef:

>

> ja alleen iemand die zich encyclopedie noemt schat je hoger

> in, dat is als zoiemand zich serieus wil laten nemen, maar

> goed lang genoeg woorden aan vuil gemaakt.