Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Uitzending Peter R. de Vries Holloway !!!

• Hyperactief A-P

Ik ben benieuwd wat jullie van de uitzending van Peter R. de Vries gisteravond vonden. Ikzelf heb daar wat kanttekeningen bij, daar hij gebruik heeft kunnen maken van een team mensen met middelen en tijd die het politie en justitie vaak ontbreekt. Veel cruciale vragen zijn onbeantwoordt, men zag mijns inziens een blowende alles aan elkaar liegende puber waar de echte details van het gebeurde nog van ontbreken. Is ze echt onwel geworden, of wilde ze niet aan al zijn wensen voldoen? Hij wilde immers nog g.e.p.i.j.p.t worden gaf hij zelf in de uitzending aan, en vlak daarvoor werd ze onwel, door een worsteling misschien? Want zijn sommigen niet zodanig verpest, dat ze alles kregen wat ze hebben wilden, en geen tegenstand dulden? Want waarom gooide hij anders zijn schoenen weg, zaten er soms “bloed”sporen op?

En waarom moest haar lichaam weg als ze op natuurlijke wijze onwel geworden was, en hielp Daury daaraan mee? Kijk dat zo'n puber onder invloed in paniek kan raken zou dan nog eventueel kunnen, maar een ander die daarbij gehaald wordt zou in zo'n geval zijn verstand gebruikt moeten hebben door de hulpdiensten te alarmeren. Een lichaam wegwerken, wijst zo en zo op een misdrijf. Oftewel er valt nog heel wat op te helderen in deze zaak. Hopelijk vinden ze zijn schoenen of haar lichaam of kledingstukken van haar die meer opheldering geven. Dat Peter de moeder niet zonder camera ingelicht heeft vindt ik respectloos, en een minpunt! De verdriet en ellende van zo'n moeder, houdt je mijns inziens buiten zo'n programma. Daar het afdoet aan het inhoudelijke… Die Joran is behoorlijk de weg kwijt en gewetenloos, laat het een waarschuwing voor andere pubers zijn wat drugs met je kan doen !!! Groetjes v Hyperactief

• &&&

we hebben geen tv,

maar we kunnen ons voorstellen dat de reactie van zo'n moeder misschien sporen nalaat bij de daders en andere potentiele kandidaat daders…

ons ligt peter in het geheel niet.

de inhoud van zijn programma is overigens best weleens aardig geloven we, hebben het 2 keer half gezien.

dat die lui de alarmdiensten niet bellen, maar zelf wat wegmoffelen, verbaasd ons niet. niet zelden haalt men zo min mogelijk officiele diensten ergens bij, want voor je het weet vatten ze jou ook nog in je kraag, voor om het even wat.

• Hyperactief A-P

we hebben geen tv,

maar we kunnen ons voorstellen dat de reactie van zo'n moeder misschien sporen nalaat bij de daders en andere potentiele kandidaat daders… Aldus: &&&.

Hoi &&&, je kunt ook op de computer kijken bij uitzending gemist etc. En nee, in de staat waarin Joran over dat meisje sprak, geloof ik geen seconde in wat voor gewetenswroeging dan ook. Nogmaals, maar dat is mijn persoonlijke mening, vindt ik het ongepast om het verdriet van de moeder van dat meisje in beeld te brengen, iets meer discretie was volledig op zijn plaats geweest.

ons ligt peter in het geheel niet.

de inhoud van zijn programma is overigens best weleens aardig geloven we, hebben het 2 keer half gezien. Aldus: &&&.

De ene persoon ligt je, de andere niet, maar uiteindelijk gaat het om de boodschap, niet om de boodschapper. En het werk wat Peter doet waarvan verschillende zaken tot een oplossing gebracht is goed. In deze kan je juridisch gezien nog niet van een oplossing spreken, hooguit een aanzet tot meer onderzoek. Ik hoop voor de ouders van dat meisje dat alles uiteindelijk boven tafel komt, want er is niets ergers en frustrerender voor ouders van slachtoffers om in het ongewisse te blijven, waardoor je ook e.e.a. niet af kan sluiten en verwerken.

dat die lui de alarmdiensten niet bellen, maar zelf wat wegmoffelen, verbaasd ons niet. niet zelden haalt men zo min mogelijk officiele diensten ergens bij, want voor je het weet vatten ze jou ook nog in je kraag, voor om het even wat. Aldus: &&&.

Er blijft zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Ik zou beter kunnen leven met onterecht opgesloten worden, dan ergens aan mee werken wat je alleen maar meer verdacht maakt. Nogmaals, stel dat ze echt onwel werd, en hij raakte in paniek, dan had degeen die erbij gehaald werd zijn of haar verstand moeten gebruiken. Als er al iemand bij geweest is, dat blijft gezien zijn reputatie van leugens natuurlijk ook de vraag. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Afgelopen avond heb ik Eén Vandaag gezien, en de eerde door Joran genoemde Daury was in dat programma te zien, en verklaarde op het moment van de verdwijning in Nederland te zijn geweest, wat die ook kon bewijzen, aldus hem in het programma. Zo zie je maar weer dat de oplossing nog ver weg is. Want stel dat de naam Daury misbruikt werd om een ander uit de wind te houden, bijvoorbeeld misschien wel de vader die bang was voor zijn carrière, en de verkeerde adviezen aan zijn zoon gaf ? Let op, ik zeg hiermee NIET dat de vader bij de verdwijning betrokken is, maar denk even hardop.

Daarnaast blijft natuurlijk de grote vraag open waardoor ze “onwel” werd, en waarom het lichaam weg moest. Had hij bij haar misschien GHB in haar drankje gedaan, dan was er als dat zo mocht zijn helemaal geen sprake van vrijwillige sex. De verschijnselen die Joran zondagavond in het programma van Peter R. de Vries opgaf zat ik me opeens te bedenken, komen erg overeen met die troep. Ik heb de uitwerking ervan nabij gezien waar achteraf bleek dat door mensen met verkeerde bedoelingen GHB erin gegooid bleek te zijn. En dat is vreselijke bende, de controle is iemand volledig kwijt. Maar goed, het blijven speculaties, het is te hopen dat het opgelost wordt. Groetjes v Hyperactief

• erik

Stiekem iemand filmen die zichzelf zoveel problemen aanpraat, door drugs, door “iets” in zijn hersenen waardoor hij geen geweten lijkt te hebben, dat hoort niet. Het vervolgens op tv uitzenden zodat heel Nederland hem veroordeeld, dat hoort helemaal niet. In Drachten (meen ik) stond al een meute voor een huis waarvan ze dachten dat joran er zat. Bleek er iemand te wonen met dezelfde naam. Stel dat daar een brandbom naar binnen was gegooid, alles kan ten slotte bij een boze menigte, wat had Peter dan te melden gehad??

• Moeder

Hoi Hyper,

Ik heb hier ook zo mijn kanttekeningen bij,……… (heb overigens deze uitzending OOK gezien.)

Behalve dat die Joran de hele boel aan elkaar liegt …(of anders omschreven) ……. bij elkaar verzint, .. wil dat m.i. nog NIET zeggen dat zijn verhaal klopt, oftewel op waarheid berust.

Evengoed kan hij haar bijv. gewurgd hebben, nadat zij niet aan zijn verwachtingen voldeed, en daarna pas uit paniek haar heeft gedumpt of liet dumpen !

Immers NIETS is tot nu toe aantoonbaar gebleken …. en daarbij is het lichaam nog steeds niet gevonden………. dus m.i. kan hij er alle kanten mee op….. met zijn verklaringen.

Dat haar lichaam ‘weg’ moest, terwijl hij, .. (als hij een normaal denkend persoon was, hij toch op zijn minst hulpdiensten had kunnen/moeten inschakelen) ……… hij dan op de juiste manier had gehandeld, en het hele incident op correcte wijze was afgehandeld.

Het al dan niet in paniek een lichaam wegwerken, wijst m.i. dan ook op angst voor het ontdekken van de waarheid.

Gezien zijn ontkenningen, leugens, en telkens weer andere verklaringen af te leggen, wordt dit verhaal steeds meer verwarrender………… en blijven er alleen nog maar speculaties over.

Kortom: Voor mij is dit hele verhaal nog niet rond…. er zit méér achter dan tot nu toe gedacht of gespeculeerd wordt…. daarmee wil ik er nogmaals aan toevoegen, dat deze gewetenloze persoon

alle middelen zal gebruiken om er onderuit te komen, en de vraag zal blijven……….. WAT IS ER WERKELIJK GEBEURD.

Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

Hoi erik, je haalt een goed punt aan, want op deze jongen is zo en zo karaktermoord gepleegd, niet alleen in Nederland, maar wereldwijd, en dat is belachelijk. Ze hadden hem op zijn minst initialen kunnen noemen en hem onherkenbaar in beeld kunnen brengen. Je bent in de media al veroordeeld voor de rechter er aan te pas komt. En stel dat die jongen verkeerde keuzes heeft gemaakt, dan heeft die op zijn minst het recht om terecht te staan, maar dan niet voor het volk, de schandpaal is iets van de middeleeuwen… Zie voor de rest mijn antwoordt aan Moeder. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Hoi Moeder, vrijdagmorgen vertelde een man op ontbijt TV dat Joran VOOR deze verdwijning behandeld werd door een psychiater voor zijn leugens… Nu kwam bij mij gelijk de vraag op, daar “behandeling” vrijwel altijd bestaat uit medicatie, of hij dit ook kreeg ??? Zo ja, denk dan maar eens aan de bijwerkingen, op de bekende gevaarlijke uitbarstingen na vlakt het ook je emoties af. Dus gewetenloos door die middelen ??? Eén ding is zeker, deze zaak stinkt aan alle kanten. Daarnaast heeft erik ook een punt dat zo'n veroordeling in het openbaar ppk niet klopt. Voor erik nog even over Drachten, ja dat klopt, dat was daar, en erg walgelijk dat mensen op vermoedens wel even het recht in eigen hand zouden willen nemen, zulke mensen zijn GEEN haar beter… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Daarnaast heeft erik ook een punt dat zo'n veroordeling in het openbaar ppk niet klopt.

ppk moet OOK zijn.;)

• &&&

als we jullie zo horen, dan is het nogal goed dat dit allemaal door heel nederland gezien wordt. moeder ook, je denkt er helemaal over na, wat er gebeurd was als het zo en als het zo was het gegaan en welke beweegredenen hiervoor of daarvoor.

die hele joran zouden we niet kennen zonder dat programma, dus of hij een product is van de psychiatrie, dat kunnen we alleen bediscussieren dankzij dat programma. ja vast wel, is ons antwoord op die vraag. wie in deze tijd is geen product van de psychiatrie. om een product van de psychiatrie te zijn, hoef je er niet eens in behandeld te zijn. deze hele soort is onder een totalitair bewind geindoctrineerd met gedachten over hoe helpend psychiatrie en psychologie zijn. net zo als dat men het heel gewoon vond om in de middeleeuwen met tomaten te gooien en weten wij veel wat nog meer.

'liegen'.. je hoort wel dat het mede een onderdeel kan zijn van het asperger autisme syndroom. wat er van waar is. kijk, wij geloven niet in die shit. ieder mens heeft de vrijheid om zijn waarheid her en der eens aan te passen, zo hem of haar dat beter uitkomt. dat heet ook creativiteit. als wij graag willen zeggen dat we hier in een kasteel wonen, dan moet dat mogen. als wij daarmee een laag zelfbeeld en onzekerheid verdoezelen, dan dient het een dubbeldoel.

als er medicamenten in dat jong ronddraaien, dan is voor ons inderdaad de hamer weer gevallen. zonder een rechter. die medicamenten zouden natuurlijk volgens de psychiatrie erger voorkomen hebben. aan erger moeten we natuurlijk helemaal niet denken en dat is de tactiek van de psychiatrie. en daarmee wordt de psychiatrie weer niet te licht bevonden. maar wij vinden dat iemand alleen door een rechter veroordeeld kan worden wanneer die niet onder invloed is van psychiatrische medicamenten. tenzij die psychiatrische medicamenten op de lijst van verboden hard drugs komen te staan.