Hoi &&&,
Bedankt voor het compliment, en ja…….. ik ben nu eenmaal een nadenker, d.w.z….. ik ga niet zomaar op een verhaal of gebeuren af, zonder ook maar enigszins er over na te denken….
want meestal blijkt er achteraf een ‘achtergrond’ te zijn.
( wat overigens niet wil zeggen dat dit dan zomaar ‘goedgepraat’ kan en/of mag worden)
Mocht er medicatie bij die Joran in het spel zijn, dan kan ik hierbij uit mijn kennis die ik over psychiatrische medicatie heb,
vertellen…….. dat bij gebruik hiervan, men vaak in een denkbeeldige en fantasievolle wereld terecht komt, waarbij men de werkelijkheid van fantasie niet meer kan onderscheiden.
Je zou het dus (enigszins) kunnen vergelijken met (soft) drugs…
waarbij mensen dusdanig in een roes raken, en daarmee het hun hoofd op ‘hol’ brengt, waardoor men in een héle andere belevings c.q fantasie-wereld terechtkomt.
Gevolg van zowel drugs via verkoop, alsmede psychiatrische drugs is dan ook m.i. het vervormen van de realiteit in het menselijk brein………..waardoor degene die leugens vertelt,
dit niet meer kan inschatten………en de leugens van de drugs-gebruikende persoon, in zijn/haar belevingswereld als werkelijkheid worden beschouwd.
Ik denk dat Hyperactief hier nog wel een aanvulling op heeft…
Groetjes Moeder.