Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

die scientology

• &&&

dat is maar een hoop geblabla niet? hebben daar eens een beetje zitten klikken, maar da's niks in ons straatje. beetje nutteloos voelt het daar aan. leuk voor die man dat ie zelf een manier gevonden heeft om zin te geven aan zijn leven. beetje uitgebreid, hiha.

• Hyperactief A-P

Hier merk ik dat je toch ook een beetje onder de media leugens bezweken bent &&&, want hoeveel Scientologen ken je zelf en niet van horen zeggen en schrijven ??? Nog even en ze hebben jou precies waar ze je hebben willen, de media veeg ik mijn reet nog niet eens mee af, lees verder bij de tentoonstelling… Groetjes v Hyperactief

P.S.: En nee ik ben geen Scientoloog, maar ken er inmiddels zeer veel, waar de maatschappij voor mensen die tenminstelijke een menselijke maatschappij voor staan, in alle opzichten beter mee af zouden zijn. Ik bedoel hiermee niet dat mensen daarvoor speciaal Scientoloog zouden moeten worden, maar als ze zich net zo bewust zouden zijn als deze mensen dat we zeker een betere samenleving tegemoet zouden gaan. Maar ja mensen geloven nou eenmaal eerder het geschreven en gesproken woord door “deskundigen” media etc. verspreid wordt zonder de andere kant van het verhaal wat ze ontnomen wordt te geloven….

• &&&

wij weten niets van scientology. hebben wat koppen gelezen op hun site en zagen die man. verders niets.

• Hyperactief A-P

De meeste mensen kennen het alleen maar van verdraaide massamanipulatie uit de media. Maar gelukkig gaan bij steeds meer mensen de ogen open, dat het om de boodschap en niet om de boodschapper gaat. Het is zo'n bekende methode dat als de boodschap niet aangevallen kan worden, dat men de boodschapper onderuit probeerd te halen… Groetjes v Hyperactief

&&& schreef:

>

> wij weten niets van scientology. hebben wat koppen gelezen op

> hun site en zagen die man. verders niets.

• &&&

aha. ja misschien. weten het echt niet. kunnen ons zo herinneren dat er zo'n ‘kerk’ was in de stad waar wij woonden. en men had het in dat verband altijd over ‘sekte’. nu ja. sekte, is niet een woord waar wij voor kiezen. beslist meer weten we niet.

• Hyperactief A-P

Natuurlijk wordt iets altijd bestreden met naampjes die het grote publiek angst aan jagen &&&, massamensen die niet verder denken stinken hier in dat weet men. Slimme mensen kijken verder dan hun neus lang is, en oordelen pas over iets als ze alle kanten kennen. Massa's die slaafs elke roddel aannemen, lopen uiteindelijk gedwee naar de slachtbank… Groetjes v Hyperactief

&&& schreef:

>

> aha. ja misschien. weten het echt niet. kunnen ons zo

> herinneren dat er zo'n ‘kerk’ was in de stad waar wij

> woonden. en men had het in dat verband altijd over ‘sekte’.

> nu ja. sekte, is niet een woord waar wij voor kiezen. beslist

> meer weten we niet.

• &&&

maar.. om eerlijk te zijn… het heeft voor ons geen meerwaarde om ons er nu of binnen afzienbare tijd in te verdiepen.. dat is niet om het onderwerp af te ketsen, maar om maar aan te geven, dat we er gewoonweg geen gelegenheid voor hebben om ons er in te verdiepen, maar eigenlijk ook geen aanleiding daartoe hebben.

het is wat je zegt, de meute roept al gauw iets. het is dat wat we weer gegeven hebben. maar een persoonlijke mening hebben we er niet over. en misschien komt die metter tijd nog. wie zal het zeggen.

kijk, dat nu deze tentoonstelling via scientology mede mogelijk werd, is voor de mensen die niet gediend zijn van zo'n tentoonstelling ongetwijfeld hooi op de vork. … maar ja. was het scientology niet, dan was er wel iets anders gevonden…

• Hyperactief A-P

Precies dat bedoel ik &&&, vandaar dat ik in het begin al zei van het gaat om de boodschap, niet om de boodschapper. Mensen hoeven zich er niet in te interesseren, maar zouden dan ook geen ongenuanceerde vooroordelen er over moeten hebben. Afvallers en kwaadsprekers heb je binnen elke organisatie, en soms laten mensen zich er bewust inzetten om de boel te ondermijnen… Groetjes v Hyperactief

&&& schreef:

>

> maar.. om eerlijk te zijn… het heeft voor ons geen

> meerwaarde om ons er nu of binnen afzienbare tijd in te

> verdiepen.. dat is niet om het onderwerp af te ketsen, maar

> om maar aan te geven, dat we er gewoonweg geen gelegenheid

> voor hebben om ons er in te verdiepen, maar eigenlijk ook

> geen aanleiding daartoe hebben.

>

> het is wat je zegt, de meute roept al gauw iets. het is dat

> wat we weer gegeven hebben. maar een persoonlijke mening

> hebben we er niet over. en misschien komt die metter tijd

> nog. wie zal het zeggen.

>

> kijk, dat nu deze tentoonstelling via scientology mede

> mogelijk werd, is voor de mensen die niet gediend zijn van

> zo'n tentoonstelling ongetwijfeld hooi op de vork. … maar

> ja. was het scientology niet, dan was er wel iets anders

> gevonden…

• &&&

ah ja. dat is zo hyper. we snappen wat je bedoelt.

• Hyperactief A-P

Oké &&&.;) Groetjes v Hyperactief

&&& schreef:

>

> ah ja. dat is zo hyper. we snappen wat je bedoelt.