Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Jeugdcriminaliteit verhard !!!

• Hyperactief A-P

Dat gevoel ken ik uit het verleden maar al te goed &&&, maar de vraag is wat doe je er zelf mee. Alles in deze Westerse wereld draait om materialisme en produceren totdat de boel in elkaar dondert. Veel zaken zijn doorgeslagen, en ondermijnen de mens inplaats van dat ze de mens dienen. Je alleen voelen en er niets zelf aan doen is effect zijn aan de situatie, en een grote kans om in de psychiatrie te belanden. Oorzakelijk handelen, oftewel mensen weten te bereiken die dit ook willen veranderen is groei in alle opzichten, blijven hangen is stilstand en leidt tot uiteindelijke vernietiging van het eigen bestaan. Maak je keuze. Groetjes v Hyperactief

&&& schreef:

>

> heel gemakkelijk hyper, net zo goed als dat je je alleen kunt

> voelen te midden van duizenden mensen in een voetbal arena…

• &&&

we zijn nog niet toegekomen aan het russische handboek. maar het schijnt ons ontzettend spookachtig toe.

• &&&

misschien een beetje off topic?

• Hyperactief A-P

Nee vindt ik niet &&&, ik heb meer vertrouwen in de natuurwetten dan in de psychiatrie en psychologie. Toen die erin kwamen is het gedonder pas echt begonnen, mensen worden beroofd van hun grootste goed, hun eigen ik… En wat je posting van 13-03-2008 12:17 betreft, het is belangrijk te weten wat er uitrgezet is en om je heen te kijken wat er nu gebeurd. Groetjes v Hyperactief

• &&&

hoe zit het eigenlijk met de misdrijven tegen de hulpverleners? ontspoort dat nog erg de laatste tijd?

• &&&

of misschien moet men kunnen kiezen tussen de doodstraf of naar de psychiater.

anders wordt het als de psychiater de rechtbank gaat adviseren over de doodstraf. maar goed, dan heb je altijd nog: liever de doodstraf dan naar de psychiater.

• Hyperactief A-P

hoe zit het eigenlijk met de misdrijven tegen de hulpverleners? ontspoort dat nog erg de laatste tijd? Aldus: &&& 14-03-2008 11:12.

Daar is geen zicht op &&&, veel zaken worden intern afgehandeld, en dus geen aangifte tegen gedaan. Alleen de zaken die niet onder de pet gehouden kunnen worden komen naar buiten. Naar mijn eigen waarnemingen denk ik dat dit een behoorlijk groot probleem is. Maar ja zolang de vuile was binnen blijft valt er niets zinnigs over te zeggen.

of misschien moet men kunnen kiezen tussen de doodstraf of naar de psychiater.

anders wordt het als de psychiater de rechtbank gaat adviseren over de doodstraf. maar goed, dan heb je altijd nog: liever de doodstraf dan naar de psychiater. Aldus: &&& 14-03-2008 11:52.

Bij psychiaters zelf kan het ook met de dood eindigen door wrede “behandelingen” en/ of gevaarlijke middelen… Groetjes v Hyperactief

• rina

Al is er op dit moment weinig of geen zicht op, binnen afzienbare tijd zullen misdrijven tegen hulpverleners steeds vaker de krant halen.

Zoals nu al gebeurt bij de zogenoemde familiedrama's waarbij jeugdzorg steken heeft laten vallen.

Niet vermeld wordt dan dat die steken naar mijn idee bewust zijn gevallen.

Immers, op die manier “toont” jeugdzorg dat hun bevoegdheden en budget “ontoereikend” zijn. En nog steeds valt de politiek met open ogen in dit gat….

Voor de psychiatrie geld eigenlijk hetzelfde verhaal.

• Hyperactief A-P

Daar valt niets aan toe te voegen Rina, ik denk ook dat er eerst nog meer rottigheid moet gebeuren willen de ogen van politici opengaan… Ze kunnen een hele tijd een deel van de bevolking voorliegen, maar niet de hele tijd de hele bevolking voorliegen. Groetjes v Hyperactief

• &&&

allee maar de eerste opvoedingskampen gaan nu komen he.