wij houden ons buiten scientology, zoals we ons buiten elke religie houden. we kunnen op alles wat aanmerken als het moet. en in alles zit vast ook iets waardevols. wij komen op dit forum enkel en alleen om het anti psychiatrie is.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nlHaal het dan ook niet steeds aan &&&, het is hier inderdaad een antipsychiatrieforum wat los staat van wat voor religie dan ook, en dat willen we graag zo houden. Zoals ik al eerder geschreven heeft, gaat het om de boodschap, niet om de boodschapper. Maar als er waar dan ook ongefundeerde kritiek over te voorschijn komt, dan heeft een ieder het recht hier op in te gaan. Groetjes v Hyperactief
ja dat is ook nog weer eens zo.
we worden soms zo beetje raar van dat ‘boodschapper’ ‘boodschap’ gedoe. zo evangelistisch ergens. maar laten wij beiden dit onderwerp nu maar rusten.
we beginnen niet meer over jullie achtergrond.
we hadden direct toen we het plaatsten al bericht aan je webmaster mail gestuurd met het verzoek of je het eignelijk maar wilde verwijderen.
we hebben het hier naar toe gehaald omdat we meenden dat ‘jullie’ recht hadden het te weten dat je in dat boek vermeld wordt. er vanuit gegaan dat jullie het niet al wisten.
ja dat is ook nog weer eens zo.
we worden soms zo beetje raar van dat ‘boodschapper’ ‘boodschap’ gedoe. zo evangelistisch ergens. maar laten wij beiden dit onderwerp nu maar rusten.
we beginnen niet meer over jullie achtergrond. Aldus: &&&.
Zo zie jij het &&&, maar sorry hoor, kijk eens op het gemiddelde forum, zie je dan vragen als mensen het niet met elkaar eens zijn over wat voor geloof of gedachtengoed ze aanhangen ??? Ik heb het nog niet gezien, hooguit dat zo'n iemand zich op kinderlijk niveau opstelde dat de ander niet spoorde of zo. Jij spreekt over “JULLIE” achtergrond. Hoezo “JULLIE” ??? Ik heb al meer dan eens aangegeven GEEN Scientoloog te zijn, maar laat de Scientologen wel in hun waarde, ik kan dat omdat ik er velen ken. Maar wat ik nogmaals wil benadrukken, is dat die achtergrond er NIETS toe doet. Beoordeel mensen op hun waarde uit eigen ervaring, inplaats van gemanipuleerde media s.h.i.t. Je bent tegen de misstanden, of voor, meer keuzes hebben we niet, oftewel leuker kunnen we het niet maken. Of ben jij VOOR de antipsychiatrie zolang ze maar niet een bepaalde achtergrond hebben die jou niet uitkomt of je voorgehouden wordt door media waar onderbouwde berichten over slachtoffers of erger eruit gefilterd worden… ??? Ik ben blij als niet Scientoloog, dat ik zonder erin gezogen te worden al jaren deel uit mag maken van een groep die hier een vuist tegen kunnen maken… En heb je daar problemen mee, dan staat het jou geheel vrij hier op te sodemieteren… Groetjes v Hyperactief
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?