Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Hoe zit het met de psychiater van Lucia de B. ???

• Hyperactief A-P

Goed nieuws voor Lucia de B. dat ze tijdelijk op vrije voeten is, ik hoop dat het recht zegeviert en zij haar leven weer zo goed mogelijk op kan bouwen. Wederom blijkt weer dat je zomaar ontoerekeningsvatbaar verklaard kan worden en opgesloten kunt worden op rechterlijke dwalingen. In het geval van Lucia de B. heeft de Hoge Raad de zaak destijds terugverwezen, daar en levenslang en de opgelegde TBS niet samen kan. Toen de zaak destijds opnieuw diende bleef levenslang over, en verviel de TBS. Maar stel dat ze nu vrijgesproken wordt, dan hebben we na de geruchtmakende Schiedammer Parkmoord een volgende zaak waaruit blijkt dat psychiatrie niet in het recht thuis hoort. Ik hoop dat dit grote gevolgen gaat krijgen voor de betrokken getuige deskundigen. Lucia de B. haar gezondheid is kapot gemaakt, wat met geen geld meer goed te maken valt. Het wordt tijd dat er eens koppen gaan rollen en de juiste misdadigers achter de tralies komen, en rechters het recht niet meer overlaten aan lieden die hun geld verdienen met hun eigen op niets gebaseerde mening. Deze lieden hebben mijns inziens genoeg schade aangericht met waardeloze uitspraken, genoeg is genoeg, dit moet gestopt worden. Zie voor het verloop van die zaak toen onderstaande link.

http://www.blikopdewereld.nl/rechters%20en%20deskundigen/deel_4_documenten_lucia_de_b.htm

Groetjes v Hyperactief

• Moeder

Hoi Hyper,

Goed onderwerp wat jij hier even onder de aandacht brengt !… en ik sluit me wederom bij jouw mening aan.

Jij en Ik o.a. weten dat rechters zich verschuilen achter meningen, en op niets baserende verhalen c.q diagno(n)sens van ‘deskundigen’ , gewoonweg om er op een makkelijke manier van af te komen, en om de kassa weer te doen rinkelen.

Wat dat betreft zijn m.i. justitie/rechters en (psychiatrische) ‘deskundigen’ aan elkaar verkleefde maatjes,

die een samenspel vormen m.b.t. hun inkomsten, en op geen enkele wijze ook maar enigszins humanistisch te werk gaan.

Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

Hoi Moeder, het is geen afgesproken werk, maar men kan zich verschuilen achter de bureaucratie, oftewel mijns inziens een gebrek aan eigen verantwoording durven nemen. De één neemt het klakkeloos van de ander over, gaat het in het begin bij het verhoor fout, dan stapelen de fouten zich steeds verder op, met alle gevolgen vandien. Groetjes v Hyperactief