Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

TV TIP: Misstanden pillenindustrie !!!

• Hyperactief A-P

Gisteravond bleek er onderstaande uitzending die vanmiddag op TV herhaald wordt geweest te zijn. Anders via de computer te bekijken. Ook komt er een vervolg, houdt daarvoor de Tros Radar site die in het bericht staat in de gaten. De zoveelste bron inmiddels over de misstanden in de pillenindustrie, oftewel een gewaarschuwd mens telt voor twee… Groetjes v Hyperactief

242 Teletekst di 29 apr

******************************** 1/2

***************************** NED.2

14.25-15.05 uur RADAR

Consumentenprogramma,gepresenteerd

door Antoinette Hertsenberg (herhaling)

In een tweeluik legt RADAR de

marketingmechanismen bloot die

fabrikanten gebruiken om Nederlanders

aan de medicijnen te krijgen.

Vandaag het eerste deel,waarin de

programmamakers op zoek gaan naar de

macht van de farmaceutische industrie.

RADAR wil weten of artsen bepalen of

mensen ziek zijn,of dat de industrie

dit doet.

www.trosradar.nl Radarlijn 0800-1343

index tv 200 radio 250 TROS 300

volgende nieuws index tv nu/straks

–> –> –> –> BRON: NOS teletekst.

• Moeder

Hoi Hyper,

Dank voor de tip !!!, … ik zal deze uitzending gaan bekijken via internet, want ik kon deze herhalings-uitzending vanmiddag helaas niet zien.

Of artsen bepalen of mensen ziek zijn, of dat de farmaceutische industrie dit doet ? …………. daar weten jij en ik het antwoord al grotendeels op…………… maar voor de nieuwkomers hier, die zo hun vragen erbij stellen, is het mischien een aanrader om het boek ‘ De ziektemakers ’ eens te gaan lezen.

Hierin wordt duidelijk gemaakt hoe de industrie ernaar handelt

om méér pillen op de markt te brengen, dan dat er ziektes zijn c.q. bestaan.

Boek: De Ziektemakers

Auteur: Jörg Blech

Formaat: Paperback

ISBN: 90-284-2021-5

Aantal blz: 191

Prijs: ± € 16,90

Groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

Hoi Moeder geen dank, enne precies voor ons niets nieuws onder de zon, alleen het zoveelste goed onderbouwde bewijs. Volgende week maandagavond komt het vervolg hierop bij Radar en politieke reacties op de uitzendingen. Ik kan niet wachten tot het maandag is en welke politici met wat voor commentaar komen, daar ze zoals jij weet allemaal van de DVD “Psychiatrie een industrie des doods” op de hoogte zijn. En het boek ziektemakers blijft net als de andere boektips gouden informatie. Groetjes v Hyperactief