Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Ik ben het zat Opm.: Het Beheer.

• MIT

IK WIL STOPPEN

het kan niet meer zo, ik ben verslaafd aan valium en seroquel ik slik het 3 to4 jaar

Ik ben nog jong dus ik ben er snel bij,

Ik wil er alles aan doen om het veilig af te bouwen,

Iemand advies?????????? of goeie websites ook welkom

IK BEN HET ZAT

dat wou ik ff kwijt

Auteur: MIT (82.171.11.—)

Datum: 01-07-2008 23:54

PSYCHIATRIE HEEFT ME KAPOT GEMAAKT

EN NU MOET IK VECHTEN NET ALS VELE VAN JULLIE EN IK WENS JULLIE STERKTE, LAAT JE NIET GEK MAKEN DOOR PSYCHIATERS JIJ BENT DE BAAS EN JIJ SLIKT WAT JE WILT.

Opm.: Het Beheer, Beste MIT ik heb je berichtje van hierboven over hetzelfde onderwerp in dit bericht geplaatst, om het forum wat overzichtelijker te houden. Met vriendelijke Groet van Het Beheer.

• Hyperactief A-P

Hoi MIT, allereerst welkom alhier. Een goede site voor verantwoord afbouwen is deze site:

http://www.dewegterug.nl/

Maar als waarschuwing voor de gevaren die met afbouwen van deze troep gepaard gaan wil ik benadrukken, dat je NOOIT op eigen houtje moet stoppen, doe dat ALTIJD onder begeleiding van een officiële liefst niet psychiatrische arts. Succes. Groetjes v Hyperactief

• &&&

succes met afbouwen mit. tzal gaan lukken als je zo vastbesloten bent. wij weten verder niet of je niet in je eentje kan stoppen. ook dat moet je zelf beslissen. blijf gewoon trouw aan je eigen gevoel.

van de week hebben we toevallig nog een kanjer van een vent ontmoet, die zelf van kindsaf aan paranormale gaven heeft. ternauwernood is hij ontsnapt aan de psychiatrie. maar je snapt dat wanneer een kind zegt dat hij zijn overleden oma in de stoel ziet zitten, dat dat allerlei diagnoses oproept in de dsm.

je moet jezelf goed verdiepen in de troep die je slikt. dat zal je nog meer vertrouwen geven in je besluit zonder te kunnen.

doe rustig aan.

• MIT

Herkenbaar wat je vertelt,

Ik heb de site van http://www.cellularsolutions.nl/ ontdekt

en er staan producten te koop om te helpen af bouwen,

Maar onduidelijk geen fotos van verpakkingen of ffabrikanten, heb gemailt en ze komen met prijzen van 32 euro en 59 euro wat ik ook raar vind om dat zo af te ronden, je weet zo toch niet wat je koopt, maar goed ik zal me er even verder in verdiepen, bedankt voor de reakties en sterkte groetjes MIT

• MIT

http://www.theroadback.org/seroquel.htm

Het medicijn dat ik gebruik staat hier als 25 mg

Ik heb gewoon 1200 mg gehad en zit nu op 800 mg en zij bouwen af met 25mg /12.5 mg dat wordt een lange weg terug, ik doe het met 100mg per maand en dat gaat mij lukken.

• MIT

JHa mar wat er staat kan ik er net zo goed ook op plakken,

ik hoor nergens op forums of dergelijke dat mensen er baat bij hebben gehad of er van gehoord hebben, de site is al zo oppervlakkig en de prijzen zijn ook zo vreemd afgerond zoals 32 euro en wat zijn de fabrikanten dan? er zijn niet eens afbeeldingen van de potjes

• &&&

bleeeh, volgens ons moet je zeker geen producten gaan kopen om af te gaan bouwen.

dat is van de ene rotzooi in de andere.

• &&&

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

dat meen je niet????

'mnzus!!!!!!!!'

wat moest je allemaal onderdrukken dan ?????

dus waar zij er 3 jaar over willen gaan doen, ga jij binnen het jaar klaar zijn. nou dat lijkt ons wel zo gezond eigenlijk.

misschien kun je nog wel naar 150mg of 200mg per maand er af ook? we weten het niet hoor, jij moet dat zelf voelen.

dat spul kan rare dingen doen met je.

we zouden gewoon als je een maand hebt he. je neemt die dingen denken we dagelijks. misschien wel een handvol…zucht…

je mindert in elke hap.

maar je mindert in elke dag ook weer op je hap.

en je mindert in elke week ook weer op je hap.

en in elke maand ook minderen op je hap.

zeg dat het mm's zijn..

je neemt 3x daags een hap van 10 mm's.

dan neem je er nu de komende dag nog maar 8 bij elke hap.

en bij 1 hap op die dag neem je er maar 6.

dat doe je een week lang.

na die week zak je nog verder terug.

elke dag een hap van 6.

en bij 1 hap op die dag een hap van 4.

na een maand doe je je mindering niet alleen op 1 hap op een dag, maar op 2 happen op een dag.

maar t is rotzooi he, dus blijf aanvoelen wat het met je doet. het is niet de bedoeling dat je krankjorum wordt doordat die troep om zich heen gaat vreten in je lijf omdat het er niet uit wil!!!

• &&&

niks van die troep via internet kopen. uberhaupt die troep niet kopen. geen aankick en geen afkick.

• MIT

Fijn om te horen,

want ik zat daar dus ook al over te twijfelen

ik begrijp je niet helemaal maar het zal wel,