Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Ik ben het zat Opm.: Het Beheer.

• Hyperactief A-P

Natuurlijke middelen die je lichaam nodig heb en waar een aanslag op gepleegd is door de psychiatrische medicatie om e.e.a. te herstellen is geen troep &&&. Groetjes v Hyperactief

• &&&

we bedoelen dat een mens eens af moet stappen van het idee dat je pillen nodig hebt om jezelf gezond te houden of te krijgen. het gegeven ‘pillen’: kleine ronde snoepjes met daarin een dosis van het 1 of het ander.

hyper had het ergens ook al eens geschreven dat gezonde voeding al zoveel doet. en als je het over een natuurlijk middel hebt, dan heb je het in onze ogen, over bijvoorbeeld theebladeren die gedroogd zijn aan de zon, waarvan je een bepaalde kracht uit kunt voelen gaan. kalmerend, verfrissend, zuiverend, whatever.

zonder een inbreuk te plegen op wie je zelf bent.

snap je het zo beter wat we bedoelen mit??

• MIT

Jonges

Voor mij is het echt moeilijk zeker als je 2 jaar harddrugs verslaafd ben geweest,

nou heb ik zoiets van beter die pille dan die troep,

weet wel dat het schadelijk is maar ach zo lang ik me dr goed bij voel moet het kunnen,

Praten jullie maar makkelijk dr over maar afbouwen is een hel, je bent gewoon als het ware gevangen genomen in het web van de psychiatrie.

Groetjes

• MIT

Ik ben het niet meer zat trouwens

zat ff tegen,

Want ik weet dat psychiatrie een en al bedrog is,

Alternatieve therapie zoals homephatje accupunctuur reageer ik prima op,

maar duur!!!!!!!!!!!! dus dat kan al niet, maar ben wel aant uitvogelen hoe ik daar terecht kan met vergoeding, als er mense zijn die wat weten graag.

Groetjes

• Hyperactief A-P

Hoi MIT, of je nu drank/ rook of wat voor “verslaafden” ook heb, het gaat altijd gepaard met ontwenningsverschijnselen. Maar de kracht van de geest zal uiteindelijk overwinnen als JIJ en niemand anders een nieuw besluit neemt. Het gaat dus niet om wat je doet, maar wat je wil, daarom werkt ook drang en dwang niet bij wat anderen van je willen zolang het niet iets van jezelf wordt… Succes. Groetjes v Hyperactief

• MIT

Ik weet dat je gelijk heb, ik doe het ook met de intentie van the secret,

maar ik weet wel zeker dat jij geen ervaring heb met chemische onbalans en herstel, als ik moet afbouwen is dat zeker 2 jaar. Je praat wel makkelijk he je moet is voele,

• MIT

Zo ik slik dr nog lekker 4 roopies bij en een biertje,

weltruste

• Marian1968

Toch kon ik het ook en ik zat 10 jaar aan allerlei angstonderdrukkende, kalmmakende, slaapverwekkende antipsychotica meuk.

Het was moeilijk, het werd eerst nog erger, maar nu functioneer ik toch al weer ruim 10 jaar zonder die troep.

• MIT

Je moet gewoon eerst structuur opbouwen je moet je leven goed inrichten alles veilig stellen, oefeningen toepassen, goeie voeding, sporten, pas later dan je medicijnen langzaaaaaaaaaaaaaam afbouwen

Kortom je moet een bepaald ritme vinden en als je dat hebt en vast houd en kan blijven vasthouden moet je van de meds langzaam afbouwen,

tis gewoon bij iedereen zoeken wat de beste weg terug is dat verschilt per persoon en dat met die voedingssuplementen dat is helemaal niksvooor mij,

ik wacht nog wat maanden of jaren ik ben toch pas 20