Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Profijt aan de weg terug

• MIT

Ik vroeg me af is hier iemand die de suplementen gebruikt heeft en er baat bij hebben gehad heeft iemand ervaring met deze weg terug.,

Groetes

• Hyperactief A-P

Hoi MIT, zie onder deze link nog eens de ervaringen:

http://www.dewegterug.nl/hoofdstuk%2015.htm

En neem anders eens contact op met onderstaand adres en vraag naar Carola voor ervaringen hiermee:

Vitals Vitamine Advieswinkel

Nieuwe Nieuwstraat 47

1012 NG

Amsterdam

020-6257298

Succes, Groetjes v Hyperactief

• MIT

JHa mar wat er staat kan ik er net zo goed ook op plakken,

ik hoor nergens op forums of dergelijke dat mensen er baat bij hebben gehad of er van gehoord hebben, de site is al zo oppervlakkig en de prijzen zijn ook zo vreemd afgerond zoals 32 euro en wat zijn de fabrikanten dan? er zijn niet eens afbeeldingen van de potjes

• Hyperactief A-P

Ik weet niet waar je woont MIT, maar als je vlakbij Amsterdam woont of er een keer bent dan kun je er zo binnen lopen zonder dat het jou ergens toe verplicht. Je kunt ze ook mailen voor informatie en/ of ervaringsdeskundigen als je bellen te ver vindt gaan, waarvan dit het mailadres is info@vitaminwebshop.nl Wat ik alleen weet, is dat psychiatrische medicatie een behoorlijke aanslag pleegt op je natuurlijke huishouding, en dat het met die middelen weer sneller herstellen kan. Groetjes v Hyperactief