Ik vroeg me af is hier iemand die de suplementen gebruikt heeft en er baat bij hebben gehad heeft iemand ervaring met deze weg terug.,
Groetes
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nlHoi MIT, zie onder deze link nog eens de ervaringen:
http://www.dewegterug.nl/hoofdstuk%2015.htm
En neem anders eens contact op met onderstaand adres en vraag naar Carola voor ervaringen hiermee:
Vitals Vitamine Advieswinkel
Nieuwe Nieuwstraat 47
1012 NG
Amsterdam
020-6257298
Succes, Groetjes v Hyperactief
JHa mar wat er staat kan ik er net zo goed ook op plakken,
ik hoor nergens op forums of dergelijke dat mensen er baat bij hebben gehad of er van gehoord hebben, de site is al zo oppervlakkig en de prijzen zijn ook zo vreemd afgerond zoals 32 euro en wat zijn de fabrikanten dan? er zijn niet eens afbeeldingen van de potjes
Ik weet niet waar je woont MIT, maar als je vlakbij Amsterdam woont of er een keer bent dan kun je er zo binnen lopen zonder dat het jou ergens toe verplicht. Je kunt ze ook mailen voor informatie en/ of ervaringsdeskundigen als je bellen te ver vindt gaan, waarvan dit het mailadres is info@vitaminwebshop.nl Wat ik alleen weet, is dat psychiatrische medicatie een behoorlijke aanslag pleegt op je natuurlijke huishouding, en dat het met die middelen weer sneller herstellen kan. Groetjes v Hyperactief
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?