Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Wajong Wao Behouden

• MIT

Ik wou vragen dat als jeje medicijnen afbouwt of je dan nog in behandeling kan blijven en je uitkering kan behouden, want als dat niet zo is moet het toch op eigen houtje, er wordt wel gezegt altijd onder toezicht maar als je goed informeert en het aan een vertrouwd persoon vertelt kan je er toch ook wel komen,

Vr groet

• Hyperactief A-P

Hoi MIT, deze vraag is niet makkelijk te beantwoorden. Mensen met gezond verstand zouden het alleen maar toejuichen als mensen actie ondernemen om uit die vicueuze cirkel te komen, zeker als dat in de toekomst zelfstandigheid op kan gaan leveren. Maar…, we leven in wereld waar recht vaak krom is en omgekeert. Mensen binnen instanties werken vaak vanaf protocollen, die evenveel zo vaak opgezet of geadviseerd zijn door mensen met andere agenda's en/ of belangen. Mijn advies in deze is, bespreek het open eerlijk met de instantie, oftewel stel die vragen daar, onder het motto niet geschoten is altijd mis. Maar daar hoort het thuis, zij zijn de enigen die je daar in kunnen adviseren van hoe te handelen zonder dat je huidige inkomsten in gevaar komen, ook bij deze succes. Groetjes v Hyperactief

• MIT

Ja bedankt voor je helder antwoord,

Ik kan ook gewoon op eigen houtje vind ik toch en deels vertellen bv over anti psychotica dat ik die afbouw, ik zie het welHyperactief A-P schreef:

>

> Hoi MIT, deze vraag is niet makkelijk te beantwoorden. Mensen

> met gezond verstand zouden het alleen maar toejuichen als

> mensen actie ondernemen om uit die vicueuze cirkel te komen,

> zeker als dat in de toekomst zelfstandigheid op kan gaan

> leveren. Maar…, we leven in wereld waar recht vaak krom is

> en omgekeert. Mensen binnen instanties werken vaak vanaf

> protocollen, die evenveel zo vaak opgezet of geadviseerd zijn

> door mensen met andere agenda's en/ of belangen. Mijn advies

> in deze is, bespreek het open eerlijk met de instantie,

> oftewel stel die vragen daar, onder het motto niet geschoten

> is altijd mis. Maar daar hoort het thuis, zij zijn de enigen