Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

zorgpremie weer omhoog

• &&&

kvond het wel wat voor hier

http://www.ad.nl/binnenland/2599944/Zorgpremie_weer_omhoog.html

let wel: slaap en kalmeringspillen gaan uit de verzekering…

• Hyperactief A-P

Nog niet zolang geleden betaalden burgers hier zo'n vier tientjes in guldens aan premie, nu ruim het dubbele in euro's voor minder &&&. Daarnaast kregen niet gebruikers van de zorg zo'n 250 euro terug, nu moet iedere gebruiker na afschaffing van die terugbetaling 150 euro eigen risico betalen. En iedereen pikt deze belazerij gestaag. De institutionele biologische psychiatrie heeft ook de kosten flink opgedreven. Nu weer gaat men “behandeling” voor dyslexie vergoeden, terwijl dit met verkeerde leermethoden te maken heeft die ook uit psychiatrische denktanken vandaan komen. Afschaffen van slaap en kalmeringsmiddelen zou een goed begin kunnen zijn als dit doorgetrokken wordt naar de door mij genoemde tak van de psychiatrie. Voor echt geïnteresseerden, ik kan het niet genoeg benadrukken, koop en kijk de dubbele DVD Sicko van Michael Moore. Wat de Amerikanen de strot uithangt, wordt hier stukje voor beetje ingevoerd. Er zijn veel vergelijken met andere landen die goedkoper beter presteren door preventie te belonen… Goed dat je het geplaatst heb, want een gewaarschuwd burger telt voor twee, het past hier helemaal thuis. Groetjes v Hyperactief

P.S.: Tot zover weer even voor vandaag, morgen weer een dag, ik ga nog een stukje ontspannen ook voor het slapen gaan.;)