Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

ingetrokken machtiging verblijf psychiatrisch ziekenhuis

• &&&

op de schizofrenie pagina een link gevonden naar een rechterlijke uitspraak. ik moet zeggen, kvind het wel een lezenswaardig verhaal.

http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BD7071&u_ljn=BD7071

t gaat er in het kort om dat er een machtiging verleend werd om iemand langer vast te houden in een psychiatrische instelling.

daartegen is verweer gemaakt.

de officier heeft daar geen verweer op gemaakt.

de raad heeft besloten dat de machtiging niet verleend mocht worden en heeft de machtiging ingetrokken.

• Hyperactief A-P

Een interessant stuk &&&, ook hier weer het invaliderende dat de persoon in kwestie geen ziekte inzicht heeft, en de geweldsfactor uit autisme voort kan komen en meer van die paardestront. Er wordt geheel aan het feit voorbij gegaan, dat deze persoon al tijden “behandeld” wordt en wat de moeder aangeeft dat het alleen maar verder bergafwaarts gaat. Geen wonder daar “behandeling” voor het overgrote deel uit gevaarlijke onderdrukking van medicatie waarvoor gewaarschuwd is bestaat. Veel ouders die waarschuwingen onzerzjds in de wind geslagen hebben zullen helaas nog volgen met zulke ervaringen… Daarbij viel het mij op, dat het zogezegde “gevaar” zich alleen thuis voordoet. Wat mijns inziens in dit geval een nadere inspectie thuis op zou moeten leveren. Maar nu vloek ik in de kerk, want ik denk aan oplossingen, en de institutionele biologische psychiatrie aan voortgaan van de geldstroom, waarbij alle middelen geoorloofd zijn… Wel goed dat deze machtiging ontbonden is, de pest is dat ze ook hiervan leren en het de volgende keer beter zullen dichttimmeren. Mijns inziens kapot maken van jeugd onder het motto van “hulp”… Groetjes v Hyperactief