Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

is dit nieuws?

• &&&

of heb ik het even gemist in een draadje hier?

http://www.nujij.nl/langdurige-injectie-zyprexa-(zypadhera).3677637.lynkx

• Hyperactief A-P

Nee klopt dat dit nog niet in een draadje zat &&&, eerlijk gezegt is dat nieuws me ontgaan ook door alles wat er nu boven komt drijven in de psychiatrie. Wat kan ik er verder op zeggen, schijnbaar heeft de maatschappij eerst heel veel kwaad en slachtoffers nodig voor ze weer beseffen wat goed is… Groetjes v Hyperactief

• &&&

dat gaan ze niet beseffen hyper. echt niet. daar zijn heel andere mensen voor nodig…

• Hyperactief A-P

Nou je kan toch niet om het feit heen dat steeds meer mensen naar buiten treden met de vuile was &&&. En ik ben ervan overtuigd dat des te meer mensen dat doen en niet alles meer pikken, dat ze wel gedwongen worden anders te denken. Kijk maar naar de roep vanuit de politiek desnoods met wetgeving. Nee zelf kun je op uitzonderingen na deze lui niet wakker schudden, daar zijn ze vaak te arrogant voor, en na de catastrofes in de geschiedenis zagen velen hun fouten nog niet eens. Getuige het boek: “Met de wetenschap als excuus, De rol van psychiaters, anthropologen en genetici in Nazi-Duitsland.” Gedwongen heropvoeding werkt ook hier averechts.;) Groetjes v Hyperactief