Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

GGD en Politie

• Erik

Hoi allemaal,

Soms schrijf ik hier….. vandaag weer.

Gister ochtend ging de deurbel, ik werd wakker en pakte de hoorn van de deurintercom.

Politie en ggd, ze someren mij de deur te openen om met mij te kunnen praten.

Enigzins geschrokken en angstig doe ik de gezamelijke voordeur open.

Al zoekend naar mijn kleding, doe ik mijn voordeur op een kiertje om te horen of ze al aankomen op 3 hoog, ik heb nog even tijd om mijn kleding aan te doen, ik hees mijzelf nog in mijn broek op het moment dat zij bij mijn voordeur waren.

Ik doe de deur verder open en vraag wat de reden van hun komst is, ze willen dit mij niet vertellen maar dringen erop aan om binnen te komen.

Aangezien ik de politieagente al eerder had gesproken heb ik ze toegelaten in mijn woning.

Aangekomen in mijn woonkamertje, vroeg ik nogmaals waar dit om gaat.

De dame van de ggd begint te vertellen zij melding heeft gehad dat ik bang zou zijn om de voordeur open te doen ivm een moord.

Ik moest haar antwoorden ‘om welke moord gaat het hier’ zij verteld, de man die bij een burenruzie voor de deur is vermoord.

Ik was verbaast en vertelde haar dat dat is gebeurd voordat ik hier kwam wonen, dus waarom zou ik daar angst voor hebben.

'Bent u wel op het goede adres ? was mijn volgende vraag,

Toen vroeg zij ‘U bent toch meneer ……’ .

Antwoord, zo heette ik 3 jaar geleden tegenwoordig heet ik anders.

Ik vroeg haar of het van huisnr. 90 kwam, zij antwoorde ja.

Toen heb ik haar gezegd dat dit gewoon een vuile streek is van die mensen, zij liggen al langere tijd met ons overhoop omdat we hebben gezegd dat als ie wat heeft hij naar de politie moet gaan en niet hier moet komen intimideren.

Daarbij is het zo dat zij hier wel al woonde toen die moord is gepleegd, en dat zij waarschijnlijk bang zijn, toen hadden ze nog iets over een meterkast, ik heb enkeld gevraagd, welke meterkast, en heb ze direkt verzocht om mijn huis te verlaten.

Voorheen kreeg je eerst nog een brief bij overlast of andere zaken, de melding was de eerste week van september gedaan, dus echter haast was er ook niet.

Ik ben van mening dat zowel mijn iraanse buren als justitie en ggd hier allen buiten hun boekje hebben gehandeld.

De politie zou op de hoogte moeten zijn van mijn naam, wij hebben deze mensen al eerder over de vloer gehad onder mijn huidige naam.

Zij hadden ook van tevoren kunnen weten dat ik daar maanden na die

moord ben komen wonen en als er iets met een meterkast is moeten ze bij nuon of de woningbouw zijn.

Erik.

(PS na dit gebeuren heb ik 'my sweet lord leren zingen en spelen op de gitaar, dat is dan toch weer een pre.)

Wij hebben een gezamelijke voordeur met 24 woningen du

Ze hadden een melding gekregen dat ik mijn huis niet uitdurf vanwege een moord die hier voor de deur heeft plaatsgevonden.

• Hyperactief A-P

Hoi Erik, ik kan me voorstellen dat dit een rot ervaring is, en als één van je buren dit geflikt heeft een rotstreek. Is met bijvoorbeeld de wijkagent samen een gesprek met die buren geen optie ??? Niet geschoten is altijd mis… Groetjes v Hyperactief

• Erik

Hoi Hyperactief.

Na 4 x hun excuus ontvangen te hebben om hetzelfde feit en dan doorgaan en zeggen dat je het niet doet, maar uiteindelijk is dat toch gestopt, nadat ze mij intimideerde en zij mij uitschold om haar zoveelste leugen te beschermen.

Dan zeg ik gewoon, als je wat tegen me hebt ga je maar naar de politie.

Maar dit was gewoon bedriegerij, tegenover de politie en ggd en mij en mijn vrouw, en ben van mening dat de politie en ggd er nu hetzelfde over denken.

Toch de manier van werken zit me dwars.

Erik

• &&&

iiik zou niet met die lui aan de tafel gaan zitten. echt niet. ik zou die buren nog linkser laten liggen dan ik voorheen al deed. en 1 opmerking van hun kant kan beantwoord gaan worden met een stevig assertief antwoord.

wat willen die buren..dat jij je gaat melden bij hen, op het moment dat jij de deur uitloopt, zodat zij het ten minste zien DAT je de deur wel gewoon uit gaat…

maar met wie liggen die buren dan allemaal al overhoop?? en waarom in hemelsnaam, enkelt omdat jij je deur niet uitkomt??

gut misschien draai je wel altijd nachtdiensten en liggen zij gewoon op 1 oor als je je woning in en uit gaat. wat gaat hen dat aan!!

maarre… volgende keer als die buren nog eens komen intimideren…bel dan zelf even de politie… om even te melden dat je geintimideerd wordt!!!

morgenvroeg t zonnetje opzoeken hoor, of even douchen in de regen, offe…gewoon lekker uitwaaien in het gekomen herfstweer. ik zal niet zeggen dat je het moet gaan bewijzen.. maar het lijkt er wel op….

• Hyperactief A-P

Hoi &&&, ik bedoelde het ook niet als echt “vriendelijk” praatje hoor. Op mijn eerste zelfstandige adres was ook een stadsroddel die dacht te menen alles over mij te kunnen suggereren aan andere bewoners. Ik ben daar heen gegaan, waarop zijn vrouw de deur opende. Waarop ik vroeg of haar man niets nuttigers te doen had dan lopen te ouwenelen in de buurt. En als hij wat tegen mij had dat ik er dan een avond voor vrij zou maken, dat die dan en nu de uitgesproken gelegenheid had zijn gal te spugen. Natuurlijk werd alles met de reuzel in zijn broek ontkent, maar het geouweneel was wel gelijk afgelopen, daar rechtsstreeks mee geconfronteerd worden verwachten ze niet. En voor Erik, ja ik kan me voorstellen dat je pissig bent over deze werkwijze, dat deel ik met je. Daar anderen in het huidige klimaat gemakkelijk jou een oor aan kunnen naaien zonder dat je jezelf echt kan verdedigen. Ik zou dan ook altijd de mogelijk onderzoeken om een tegenaangifte te doen, al is het alleen maar om jou naam te zuiveren. Want jij blijft met de vieze smaak zitten van zulk gespuis. Groetjes v Hyperactief

• Erik

Wij, mijn vrouw en ik zijn van mening dat de buren problemen genoeg hebben, zeker als ze al met dit soort dingen bij ons aan de deur komen.

We doen nog geen tegen aangifte, echter ben ik wel een weblog gaan maken als dagboek.

Erik.

• Hyperactief A-P

Oké Erik, dat is sportief van jullie, maar er zijn uiteraard wel grenzen. Groetjes v Hyperactief