Mocht het bericht op deze site met de tijd niet meer leesbaar zijn, dan kan het zijn dat deze site uit de ether is gehaald door de eigenaar. Getuige onderstaand bericht wat ik net op de voorpagina van die site lees. Groetjes v Hyperactief
Het Laatste Bericht
Filed under: Diversen — Redpill @ 8:46 pm
Vrijheids.net stopt er mee. Anderhalf jaar lang heb ik genoten van het verzamelen en schrijven van artikelen over de verborgen achtergronden bij het wereldgebeuren, en heb ik mijn bezoekers vermaakt of geïrriteerd met mijn alternatieve kijk op het nieuws. Naarmate de bovenbazen dichter bij hun doel komen gaan de ontwikkelingen sneller en wordt de stroom relevant nieuws groter. Geheimhouding vindt men nauwelijks nog nodig, en dat er door Amerikaanse topfunctionarissen 935 keer is gelogen in de aanloop naar de Irak oorlog daar heeft u geen vrijheids.net meer voor nodig maar staat doodleuk in de krant te lezen. Gelaten staan we toe dat zware criminelen over ons regeren. We zijn dol op de drugsbarones die Hillary Clinton heet, vergiftigen onze kinderen met vaccins en E-nummers, zijn groot voorstander van preventieve kernbommen op Iran, en beschouwen vrije energie als een malle complottheorie.
Gelukkig verkiest niet iedereen de onwetendheid en worden steeds meer mensen wakker. Getuige de reakties die ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen denk ik dat ik daaraan mijn steentje heb bijgedragen. De geschiedenisleraar die er door het bestuderen van mijn website achter kwam dat de officiële lezing over de holocaust barstensvol gaten zit, of de voedingsdeskundige die schreef hoe hij ineens besefte dat hij over genetisch gemanipuleerde gewassen was voorgelogen, geven me de overtuiging dat mijn inspanningen een effect hebben gehad.
De reden dat deze site op slot gaat is dat ik het gevoel heb in herhaling te vervallen. Al publiceer ik nog duizend berichten, het totaalplaatje zal er niet anders van worden. Wat weinigen beseffen is dat de informatie op vrijheids.net slechts een klein stukje van de totale “conspiracy” bestrijkt. Er is zo verschrikkelijk veel meer te vertellen, bijvoorbeeld over de restanten van beschavingen op Mars en op de maan, de holografische illusoire aard van onze wereld, onze bloedverwantschap met de overlevenden van Atlantis, het extreem occulte en ritualistische karakter van vrijwel alle NASA ruimtevluchten, en last but not least de gigantische veranderingen die we zullen meemaken in de aanloop naar 21 december 2012, als de Maya kalender eindigt. BRON: Vrijheidsnet (tweede link in bericht hierboven) January 24, 2008.