Dit prikbord bestaat de 25e van deze maand op de kop af 3 jaar. Echt oude trouwe prikkers/ sters weten dat wij (Alkien en ikzelf) met deze materie op verschillende Startpagina forums al bijna vanaf het begin dat Startpagina begon, meedraaiden. Alkien die ik destijds via internet heb leren kennen draaide net iets langer als ik op deze forums mee. Daarvoor waren zowel Alkien als ikzelf al vele jaren op andere niveau's op deze onderwerpen actief. Nu na zoveel jaren eens een ander geluid. Ook al prikt Alkien op dit moment hier niet veel meer, deelt ze nog steeds deze items volledig in haar hart, en ik haar, maar ze begon net even eerder als mij (of toch niet omdat zij op deze forums net even voor mij begonnen was ???) zich af te vragen of alleen negatieve berichtgeving wel zin heeft ??? Waar ze gelijk in heeft !!! Zin “HAD” zet ik even expres niet neer, omdat gezien de berichtgeving waar in de beginjaren de "p.l.e.u.r.i.s over uitbrak, nu net zo normaal is als dagelijks poepen, oftewel de maatschappelijke stelling daarover veranderd is.
Het negatieve van dit forum is, dat het een herhaling van alle maatschappelijke s.h.i.t is, het positieve, dat meerderen waaronder wij (Alkien en ikzelf) ons afvragen of we dit forum ook niet positiever in moeten richten, oftewel met items waar mensen ook nog wat van op kunnen steken ??? Dus GEEN items die de wetenschap onderbouwen omdat ze de branche geld opleveren maar in feite niets toevoegen. Dus items die de belastingbetaler wel geld en kennis op leveren en sommige “wetenschappers” (die de boel belazeren) te kakken zetten, al is dat laatste niet het hoofddoel. Laat iedereen die het forum anders wil inrichten na deze 3 jarige verjaardag zich hieronder even met een bericht horen, want “DE” maatschappij oftewel ook dit forum ben JIJ !!! En NEE, pro medicatiefiguren oftewel aanhangers van de huidige institutionele biologische psychiatrie die de echte oplossingen voor eigen gewin gijzelen, zijn hier nu NIET en NOOIT NIET welkom !!! Kortom, mensen laat je horen en daarbij je hart spreken… Groetjes v Hyperactief