Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

detlef petry

  • erica irene

    door jullie verhalen over hem en mijn ervaring, daterend van vele jaren geleden toen ik ooit met hem samenwerkte, heb ik maar besloten Detlef Petry te benaderen. ondanks dat hij met pensioen is, bezoekt hij nog met regelmaat cliënten uit zijn professionele verleden, die man zou ik toch graag nog eens voor het voetlicht halen,. ik houd jullie op de hoogte!

  • &&&

    zie ook een eerder gevoerd gesprek hier op het forum:

    http://antipsychiatrie.startpagina.nl/prikbord/5378478/psychiater-detlef-petry-vijverdal-!!!#msg-5378478

  • Hyperactief A-P

    Een psych met een hart van goud erica irene, ik ben benieuwd. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • erica irene

    ja, ik denk dat ie zich mij nog wel herinnert, zo niet dan herinner ik hem wel aan mij hahaahahahahaha ( geintje). ik werk nog steeds samen met mensen met wie we vroeger ( jeetje, word oud… nou ja dan hopelijk maar ook echt heel erg oud ooit) allebei samen werkten en heb in ieder geval al zijn tel nr gekregen, morgen weet ik meer.

    is inderdaad iemand zoals ik vind dat men zou moeten werken, liefdevol, begripvol en nooit confrontaties uit de weg gaan.

    zolas ik zei; houd jullie op de hoogte!

  • erica irene

    heb in ieder geval mail contact met hem, en hoewel hij met pensioen is en eigenlijk geen tijd meer voor “camera” wil vrijmaken, geeft hij veel tips, namen, adressen etc die verder kunnen helpen. das al heel wat!

  • Hyperactief A-P

    Geweldig, vorig jaar moet die nog een stuk geschreven hebben in Deviant, heb het helaas niet gelezen en/ of op kunnen zoeken. Groetjes v Hyperactief A-P.