Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

amerikaanse soldaat

  • &&&

    en daar is er weer 1

    http://nieuws.nl.msn.com/schutter-sikh-tempel-was-veteraan

  • Hyperactief A-P

    Wat voor toevoegende waarde heeft een bericht over dronken wangedrag? Dan zou je vrijwel iedereen die ooit uit gegaan is wel op kunnen spelden, zeker in de huidige tijd met het coma zuipen. Overigens heb ik de agent van de PTSS site in Nederland DVD's opgestuurd. Op zijn site staat dat je binnen vijf dagen antwoord krijgt. Niet dus, zelfs nog geen dankjewel. Zonder dat die het zelf in de gaten heeft, hebben ze hem mooi onder controle. Je weet wel, die bekende vinger in de pap houden, als er problemen in de maatschappij ontstaan, ze zo snel mogelijk “bijstaan”. De Volendamse moeders traden naar buiten, en hup daar was de psychiatrie om ze bij te staan. Een zoon van een maat van mij die omgekomen was door drugs stond op tegen druggebruik, en hup wie was daar? De psychiatrie… De vele zelfmoordgevallen in de kop van Noord Holland kregen aandacht in de media, en wie was daar? De psychiatrie… En zo kan ik nog wel even doorgaan, het staat allemaal omschreven, dat waar mensen naar buiten treden, daar moet de psychiatrie zijn gezicht tonen. En de mensen maar denken dat ze oprechte aandacht krijgen, alsof de psychiatrie het vroegere Leger des Heils zou vervangen… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    hij was niet dronken tijdens het schieten….

    in zijn werk voor het leger was hij betrokken bij ‘psychologische oorlogsvoering’…..

    nee, of pillen en drugs de oorzaak zijn van zijn doorslaan, is verder niet ergens te lezen geloof ik.

    maar ik plaats het hier, omdat het wederom een ‘in het rond schieten’ van een militair is. en aangezien er op militairen ook nog al eens psychiatrische drugs ‘geexperimenteerd’ worden… hou ik wel rekening met de mogelijkheid.

    maar… bij nader speuren… lijkt het meer om een nieuwe breivik te gaan…!!!

    http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120805_117

  • &&&

    mmm

    heb het artikel nog niet geheel gelezen, maar toch in elk geval 1 suicide per dag in het amerikaanse leger.

    dat moet toch in elk geval op iets duiden… is het niet drugs of psychiatrische experimenten, dan toch in elk geval iets over het systeem van het leger…waardoor dat mensen hiertoe neigen.

    waarom stap je er anders niet gewoon uit, uit het leger wel te verstaan…

    nee gelijk uit je leven…

    op zn modern hollands gezegd: wtf?

  • Hyperactief A-P

    Ik denk dat je nu even tekort door de bocht gaat &&&, psychologische oorlogvoering oftewel beïnvloeding, gebeurd ook door psychiatrische drugs. Of dacht je dat ze dit zomaar zouden openbaren als dit in het spel was? Daarnaast doe je zoiets niet bij je volle positieven. Groetjes v Hyperactief A-P

  • Hyperactief A-P

    Kijk dat bedoel ik, die geluiden over psychiatrische medicatie en suïcide kregen we ook van ex militairen uit het Nederlandse leger… Geen mens slacht zomaar anderen af. Groetjes v Hyperactief A-P.