Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

zomerbaan in de psychiatrie

• &&&

zo kijk,

http://www.zorgselect.nl/vacatures/ZOMERBAAN+IN+DE+GGZ/Dimence+/15231

dat is het!

allemaal net geen verpleegkundigen, die allemaal net wel verpleegkundige handelingen gaan geven zeker?

want … in de zomermaanden nemen we het niet zo nauw…

of komen we er zo achter dat er eigenlijk geen -sociaal psychiatrisch- verpleegkundigen in de psychiatrie zouden hoeven werken, maar meer psycho sociaal hulpverleners….

mensen die wat minder snel met de potjes, pilletjes en dwangmaatregelen klaar staan..

• Hyperactief A-P

Ik vind het zorgwekkender dat met alle maatregelen in de zorg waar mensen fors meer geld uit hun zak geklopt wordt, deze branche er vrij ongeschonden vanaf komt, terwijl daar echt miljarden weg te halen zijn. En als er straks grote groepen mensen in de problemen komen door de naar mijn mening gecreëerde chaos, dan spinnen dit soort instanties nog meer garen en wordt de wurggreep op de samenleving steeds groter. Ik betwijfel of Nederland op tijd ontwaakt. Lees deze nog maar eens na, veel mensen verweten je in complottheorieën te geloven. Langzaam maar zeker zullen deze mensen vandaag of morgen uit hun eigen sprookje ontwaken… http://antipsychiatrie.startpagina.nl/prikbord/5379564/op-naar-de-eurodictatuur-!!!#msg-5379564 Groetjes v Hyperactief A-P.

• danja

ja,ik heb dat ook gelezen,vakantiepersoneel dat vooral GOEDKOOP is in uitbetalen…en daar houd het dan ook wel mee op…

Maar weet je,ik heb hoe veel psychiatrie nu in elkaar zit,niet eens het idee dat het erg veel uitmaakt..

• Hyperactief A-P

danja Schreef:

——————————————————-

> ja,ik heb dat ook gelezen,vakantiepersoneel dat

> vooral GOEDKOOP is in uitbetalen…en daar houd

> het dan ook wel mee op…

> Maar weet je,ik heb hoe veel psychiatrie nu in

> elkaar zit,niet eens het idee dat het erg veel

> uitmaakt..

Ik begrijp niet wat je bedoeld danja, kun je dat uitleggen? Groetjes v Hyperactief A-P.

• danja

Ik bedoel dat…ik in een bepaalde instelling :) zat personeel ben tegengekomen,die net zo goed geen opleiding had kunnen doen.Ik bedoel het woord PROFFESIONEEL daar krijg ik tegenwoordig al een vieze smaak van in mijn mond…maar WEL gediplomeerd maar NIET professioneel kom je volgens mij ook ERG vaak tegen.

Het beste doen de mensen het nog die het dichtste bij de menselijkheid blijven,en dat hebben veel mensen daar niet meer.Die menselijkheid zie ik in mijn huidige hulpverlening echter wel.Een diploma zegt niet alles,dat bedoel ik…Sommigen staan er ook echt zo in van..ja IK HEB DIT EN DAT GELEERD in een boekje op mijn opleiding,maar kleunen ondertussen ZO ontzettend mis, JUIST omdat ze patienten als patienten zien,en niet als MENSEN in de eerste plaats….En omdat ze vaak zo'n gekleurde bril ophebben dat ze helemaal niet meer helder zien..de dingen zoals ze zijn..

Mijn huidige hulp is ook gediplomeerd hoor…maar qua kwaliteit zo veel beter..niks niet van dat gedoe van “gepaste afstand” en “je doet maar wat ik zeg” en dingen in de mond leggen,zo kan het dus ook…

Er wordt echt naar me geluisterd nu…

• &&&

,ik heb hoe veel psychiatrie nu in elkaar zit,niet eens het idee dat het erg veel uitmaakt..

unquote

ik vermoed dat deze bovenstaande zin in danja's reactie, ietwat onduidelijk overkomt.

het lijkt iets van; ‘ik heb ik weet niet hoeveel psychiatrie meegemaakt’ EN ‘ik weet nu hoe psychiatrie in elkaar zit’ ; en concludeer dat het niet uitmaakt of je met vakantiekrachten of vaste krachten van doen hebt.

vrij vertaalt:

oftewel allemaal even erg.

:)

• danja

nou nee…dat is niet wat er staat…de laatste zin lijkt er het meest op haha…wat ik novenal bedoel is dat de menselijke maat het belangrijkst is,en vaak uit t oog verloren wordt…maar eh.ben niet zo helder hoor…het is nogal warm you see:-) bovenal bovenal!domme smartphone…niet novenal!:-)

• danja

excuse me…ik heb even.de slappe lach…

• Hyperactief A-P

Oké duidelijk danja, en volledig mee eens. Groetjes v Hyperactief A-P.

• &&&

(:D