Ik bedoel dat…ik in een bepaalde instelling
zat personeel ben tegengekomen,die net zo goed geen opleiding had kunnen doen.Ik bedoel het woord PROFFESIONEEL daar krijg ik tegenwoordig al een vieze smaak van in mijn mond…maar WEL gediplomeerd maar NIET professioneel kom je volgens mij ook ERG vaak tegen.
Het beste doen de mensen het nog die het dichtste bij de menselijkheid blijven,en dat hebben veel mensen daar niet meer.Die menselijkheid zie ik in mijn huidige hulpverlening echter wel.Een diploma zegt niet alles,dat bedoel ik…Sommigen staan er ook echt zo in van..ja IK HEB DIT EN DAT GELEERD in een boekje op mijn opleiding,maar kleunen ondertussen ZO ontzettend mis, JUIST omdat ze patienten als patienten zien,en niet als MENSEN in de eerste plaats….En omdat ze vaak zo'n gekleurde bril ophebben dat ze helemaal niet meer helder zien..de dingen zoals ze zijn..
Mijn huidige hulp is ook gediplomeerd hoor…maar qua kwaliteit zo veel beter..niks niet van dat gedoe van “gepaste afstand” en “je doet maar wat ik zeg” en dingen in de mond leggen,zo kan het dus ook…
Er wordt echt naar me geluisterd nu…