ook bekend met psychiatrische medicatie?
http://nos.nl/artikel/377483-nederlander-steekt-familie-neer.html
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nlook zo'n uitdrukking “bekend met ” Dat lees je in psychiatrische rapportages ook… zo'n vreemde manier van schrijven he…. "imponeerd als een iets jongere man/vrouw,is bekend met…
Suzanne Vermeer is ook bekend….met haar boeken…. (is dat nu trouwens ook alweer die schrijfster/schrijver die onder pseudoniem schrijft maar in werkelijkheid mannelijk is…weet iemand dat zo…komt ineens in me op.? )
Om eerst even aan &&& 28/05/2012 13:36 te antwoorden het volgende: Geen idee, het is zeker mogelijk, maar ook illegale drugs al dan niet in combinatie met alcohol kan de oorzaak zijn, dat blijft gissen. Maar zeker is dat er middelen in het spel zijn. En dan aan danja, die schrijfster ken ik niet, en we zijn hier ook geen Story of Privé, oftewel het laatste vind ik niet relevant aan dit forum. Groetjes v Hyperactief A-P.
heb er even naar gekeken, die suzanne vermeer,
http://nos.nl/artikel/251490-auteur-suzanne-vermeer-overleden.html
maar weet inderdaad ook even helemaal niet, wat je link is naar dit onderwerp… anders dan dat het meemaken van geweldsdelicten als een levende thriller ervaren zal worden?!?!
of denk je soms aan een hoofdpersoon in zo'n boek, die geweldsmisdrijven pleegt…
Zou heel goed kunnen ja, bizar, zeker ook om de kinderen weg te brengen en dan nog verder gaan waar je mee bezig was, als iemand helder is en middelenvrij, dan gebeurd zoiets niet. Ik sprak vandaag iemand met een lange staat van dienst die van werkgever veranderd was. Natuurlijk eerst op contractbasis, en dan gebeurd het, de persoon in kwestie werd een korte tijd ziek, je raad het al contract niet verlengt. Oftewel opeens op straat, afgedankt als afval. Waarom zet ik dat hier neer, omdat zo'n iemand terecht woedend is over de omgang met mensen. Maar nou komt het, wat geeft een arts hiervoor? Antidepressiva, voor normale emoties dus. En als zo'n iemand nu zou doorslaan, dan komt dat natuurlijk niet van dat middel. Wat een achterlijke maatschappij is dit, niet normaal om zo'n zwaar middel, met gevaarlijke bijwerkingen voor normale emoties voor te schrijven. Zo wordt dus de gezondheidszorg onbetaalbaar gemaakt, en nog erger lopen mensen het risico echt ziek te worden, of uit hun dak te gaan. En dan zegt zo'n witjas, daarom had ik hem dat middel gegeven, om te voorkomen… De wereld op zijn kop. Oftewel het wordt nog steeds uitgedeelt als snoepjes. Of zou hier ook weer zo'n achterlijke richtlijn achterzitten, zo'n protocolletje dat het moet? Groetjes v Hyperactief A-P.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?