Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

klachtencommissie, pvp en geestelijke bijstand allemaal zoethoudertjes

• jaapnotenbomer@hotmail.nl

In de psychiatrie, heb ik me hiermee enigzins beziggehouden, om er niets mee op te schieten. Je krijgt gewoon een botsing van persoonlijkheden die totaal van elkaar verschillen. Of eigenlijk gezegd je hebt meelopers of niet en geld zal hierin ook wel een rol in spelen.

• Hyperactief A-P

Als in de koptekst beschreven zitten vrijwel alle klachtenprocedures in elkaar. Veel murw gemaakte mensen zien van zo'n extra lijdensweg af, waardoor de toplui met hun kunstmatig opgepoetste cijfers kunnen zeggen hoe goed ze het wel niet allemaal doen. Jeugdzorg/ psychiatrie of verpleegtehuizen, het is kwa klachtenprocedures allemaal één pot nat. Groetjes v Hyperactief A-P.

• danja

tja,ze zeggen van zichzelf dat ze het zo ontzettend goed doen….oh boy,ik wou dat ik ALLES vast had gelegd op microfoon en camera.Alle tegenstrijdigheden die “verpleegkundigen” en “psychiater” beweerden,het gemanipuleer van die “zorgverleners” naar de klachtencommissie toe,de intimidatie,de ongelooflijke grofheid en botheid naar mij als client toe….

zo'n klachtencommissie van de instelling is niet onafhankelijk.Allerlei bewijzen “zien ze over het hoofd” .Lichamelijk letsel dat ik door ggz heb opgelopen staat gewoon in mijn medisch dossier bij de huisarts.Psychisch letsel zal altijd blijven.

mijn mensbeeld is er helemaal door veranderd,en niet ten positieve,had al weinig vertrouwen door mijn verleden,maar nu helemaal niet meer..Dat mensen zo in en in gewetenloos kunnen zijn….

• &&&

en dan kun je het vastgelegd hebben tot en met, dan nog moet je mensen hebben, die het willen horen.

en wel zoveel mensen dat je een bepaald soort macht begint te krijgen, anders blijf je overgeleverd aan dit soort ‘juridisch waterdichte wegen’.

• Hyperactief A-P

oh boy,ik wou dat ik ALLES vast had gelegd op microfoon en camera. Aldus: danja 25/06/2012 11:06.

Dan weten ze het nog vaak zo te draaien dat ze er zelf mee weg komen danja. Groetjes v Hyperactief A-P.

• danja

Nou believe me…je zou ze precies het tegenovergestelde horen zeggen van wat ze eerder of later zeiden,je zou ze horen toegeven dat ze dingen hebben gedaan “maar het is ons woord tegen het jouwe” Dat had gereld in elk geval,echt vreselijk zeg…Maar ja politici doen dat ook he….en komen er ook mee weg…dus misschien heb je gelijk…

• &&&

ze geven pas mee als ze een andere deur gevonden hebben

al was het maar in die vorm, dat ze dan jouw dossier zullen gebruiken om bij de politiek aan te kaarten dat ze meer macht nodig hebben.

• &&&

ja wat dat betreft kun je een hoop leren van de psychiatrie en alles wat die zogenaamde wetenschap verdedigt…namelijk hoe het niet moet.

en jij… hoe machteloos ook… hebt wel je goede geweten…

en een hart wat je open kunt zetten voor mensen die zich net zo voelen als jij. geloof me, uiteindelijk, links om of rechts om, maar uiteindelijk… win jij dan, samen met al die anderen die zich ook zo psychisch mishandelt voelen! al zou het 50 jaar na je dood zijn. al zou het aan het einde van de mensheid zijn.

maar dat is hier in het dagelijkse leven … een hard gelag (lot)

zij, de psychiatrie en hun consorten, gaan in wezen door hetzelfde harde gelag, met dit verschil dat zij er een genoegen in zijn gaan scheppen om anderen een harder gelag te geven dan het hunne. dat is het principe van het sado masochisme.

als bij een klachtenprocedure alleen al emotieloos en standaard als eerste een excuus kwam. zonder een verder ‘ge-ver-excuseer’…. dan zou het misschien nog eens de schijn krijgen van een opklaring.

• danja

ach,ik kan er nu soms bijna wel om lachen,om die springende “poppetjes” die zich in alle bochten wringen met leugens en al om te tonen “ik ben goed hoor,ik ben echt zo professioneel,ik heb niks fout gedaan” innerlijk moet ik er nu soms haast om lachen,je zult maar zo zijn,dat het je als psychiater/verpleegkundige etc niks kan schelen dat je leugens aan een klachtencommissie zit te verkondigen,allemaal vanwege “je eigen hachje”

Ik heb er ook nog elke dag last van hoor,in de vorm van herbeleven enzo…maar IK zou zo niet kunnen en willen leven,andere mensen zoveel schade doen,en als je erop aangesproken wordt ook nog eens gewetenloos gaan zitten liegen…

Ach wat zal ik zeggen….verbazing,dat is ook wat er in me opkomt.Kijk die poppetjes eens raar draaien als het ze te heet onder de voeten word.

Haha,ik moet opeens denken aan een soort muziekdoosje dat ik ooit zag,waarop kleine poppetjes aan het rondtollen waren op een spiegeltje,vast iets met magneetjes ofzo?Daar doet het me ook wel wat aan denken haha…

Tegelijk kan ik er soms nog om huilen hoor,van alles wat ik heb meegemaakt en om het feit dat mensen soms zo gewetenloos zijn.Maar soms dringt zich dan zo'n beeld op,van die rondtollende poppetjes (het draaien en liegen van “zorgmedewerkers”) wanneer ze aangesproken worden,en dan schiet ik innerlijk toch in de lach.Ik ben in elk geval niet zo'n rondtollend poppetje(:P)

• Hyperactief A-P

&&& Schreef:

——————————————————-

> ze geven pas mee als ze een andere deur gevonden

> hebben

>

> al was het maar in die vorm, dat ze dan jouw

> dossier zullen gebruiken om bij de politiek aan te

> kaarten dat ze meer macht nodig hebben.

Ja precies &&&, is helemaal waar. En als aanvulling, als het dingen in ernstige zaken als de veelschutters onthuld aangaande geweldsuitbarstingen van medicatie, dan valt het opeens onder medisch beroepsgeheim. Groetjes v Hyperactief A-P.