Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

getting down in de psychiatire

• jaapnotenbomer@hotmail.nl

Het is absoluut niet mogelijk down te gaan in de psychiatire. Ieder fervent muziekliefhebber begrijpt wat er mee bedoeld word. Aantasting van je lichaam door medicatie en geen persoonlijk leven maken het totaal niet mogelijk waar je eigenlijk voor geboren bent. Ik draag denk ik dan ook het probleem van de wereld met me mee dat ik niet gelijk na m'n geboorte op m''n kop kan staan ( etc. etc) Ik begrijp ook wel een beetje dat dat niet mogelijk is, maar je krijgt dan wel verwrongen ideeen en verwrongen mensen , waardoor je ernstig geslachtofferd kunt worden.

• &&&

uhm… zou allemaal kunnen jaap, maar ik ben ook maar gewoon een huismus…dusse

wat bedoel je precies allemaal?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=get%20down

• jaapnotenbomer@hotmail.nl

Ik weet niet of ik dat moet zeggen op dit forum. Maar ieder mens is eigenlijk een geboren danser en om dat te bewijzen, maakt ie het liefst een headspin of een backspin op de juiste muziek. ( breakdance dus) Maar er is een latentiefase, waardoor dat niet goed mogelijk is. Al bestaan er fakefilmpjes met rolschaatsende breakdancende babies. Als je 4 bent dan kun je het meestal echt met de juiste muziek en de voeding die er op aangepast is. In mijn eigen leven begreep ik niet zo echt de muziek, maar begon er echt in te geloven met goede muziek en het lukte bijna warempel ( backspin). Al was het een gevaarlijke klus en blokkeerden mijn benen ( die een beetje aangetast waren door een vit B12 gebrek ( geef daaraan ook externe oorzaken de schuld) net op het nippertje. Het is een hele klus om het te doen lukken want je bent ( en dat doe ik nog steeds ) de hele dag bezig met het beluisteren van de juiste muziek.

• Hyperactief A-P

Ik begrijp wat je bedoeld jaapnotenbomer, kijk maar naar kinderen, nog niet geindoctrineerd en oprecht. Dan begint het grote hersenspoelen in de vorm van school, val je daar buiten dan kneden ze je weer in vorm. Mensen worden steeds meer geïnvalideerd, inplaats van dat hun kansen benut worden. Volgens mij bedoel je dat? Groetjes v Hyperactief A-P.

• &&&

een beetje zoals met bio danza?

en inderdaad, zo wat hyper zegt, op 28-6 22.56 je natuurlijke ontwikkeling, uniek en enig in zijn soort, heeft geen schijn van kans in deze samenleving, die alles manipuleert tot en met, niet in de laatste plaats de geestelijke ontwikkeling bij de kleinste kinderen…

soms vraag ik me af, hoeveel embryo's er in fertility klinieken leven… waar ze stamcel onderzoek doen etc.

of waar ze klonen met schapen en mensen…

van dieren is bekend dat die na veelvuldige dierproeven niet zelden ergens op straat of in bossen terug te vinden waren, aan hun lot overgelaten, volkomen gedesorienteerd en ..ziek.. gemaakt…

hoe zou dat zijn met die embryo's… bij welke leeftijd worden die gedumpt en waar?

of zouden die afgevoerd worden naar psychiatrische onderzoekscentra, zodat ze daar nog een x aantal jaar kunnen spelen met die menswezens om nog meer lucratieve proefjes op los te laten.

de grenzen van de mens zijn te vaak nergens te vinden. van menselijke onderzoekers, van menselijke deskundigen.

zo ver, dat je je zelfs afvraagt of het eigenlijk wel mensen zijn.

http://www.newscientist.com/article/dn3217-first-cloned-baby-born-on-26-december.html

http://www.humancloning.org/