Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

WAARSCHUWING: Kennisgeving van ABN AMRO

  • Hyperactief A-P

    Ook hier even aandacht voor het volgende:

    Kennisgeving van ABN AMRO

    Beste mensen, ik kreeg een email met bovenstaand onderwerp. TRAP ER NIET IN !!! Ik werd gevraagd om i.v.m. internetfraude via een link me bij een nieuw beveiligingssysteem aan te sluiten, omdat gebleken was dat ik nog niet op die beveiliging zat. Na het hele proces wat 5 á 10 minuten inbeslag zou nemen, zou een medewerker contact met je opnemen.

    Nogmaals: TRAP ER NIET IN !!! Banken werken niet zo, maar dan erbij heb ik geeneens een rekening bij de ABN AMRO. Deel dit bericht, om anderen te waarschuwen. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Wederom kreeg ik een NEP email die van ABN AMRO afkomstig leek te zijn, via: dcoronica@units.it Nogmaals zo werkt een bank NOOIT, trap er niet in, en klik geen link aan. Dit was de tekst:

    Geachte klant,

    De ABN-AMRO spendeert veel aandacht en zorg aan de beveiliging en integriteit van al onze bankrekeningen. Graag vragen wij u dan ook aandacht voor het volgende. Afgelopen jaar is de ABN AMRO, samen met veel andere nederlandse banken, doelwit geworden van grootschalig internetfraude. Daarom zijn wij afgelopen maanden een grootschalig project gestart om dit te bestrijden. Alle online bankrekeningen dienen te worden gekoppeld aan een nieuw ontwikkeld beveiligingssysteem, waarmee verdachte bewegingen en ontwikkelingen op uw online bankrekening sneller worden getraceerd en opgelost.

    Er is geconstateerd dat uw online ABN-AMRO rekening nog niet voorzien is van het nieuwe beveiligingssysteem.Wij vragen u dan ook 5-10 minuten van uw tijd om deze update compleet te maken, om zo de beveiliging te voltooien.

    Gebruikt u onderstaande link: (En dan stond hier klik hier) Klik dus NOOIT op zo'n link!!!

    Na de update zal er door een van onze medewerkers nog contact met u worden opgenomen om het gehele proces te voltooien. Wanneer het gehele proces gereed is zal u weer als vanouds gebruik kunnen maken van het online bankieren via ABN-AMRO. Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.

    Hoogachtend,

    Klantenservice

    ABN-AMRO ONLINE Copyright 2012, ABN AMRO NETHERLANDS. All rights reserved