Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

pereira kooij.. de adhd supermarkt keten

• &&&

onder het motto ‘slechte reclame is ook reclame’… plaats ik bij deze toch het artikel uit de volkskrant, over de tsunami die over ons volwassenen voorspeld is met de code oranje… te weten dat wij allen aan adhd ten onder zullen gaan, miiiittttsssss wij onze hoop vestigen op alleen en enkel de grote heiligen pereira en kooij, want zij jawel dames en heren… doen aan partij inkoop van ritalin en konsjerta (concerta) en dussss kunt u met zn 5en gedrogeerd en gestoord worden, voor de prijs van 3…

komt tot zien, komt tot zien… verse ritalin…!!!

is het eigenlijk hollandse oogst??

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3283300/2012/07/07/Golf-aan-volwassenen-met-adhd.dhtml

• Hyperactief A-P

Ach ook al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel. Heel veel mensen hebben hun kinderen aan levensgevaarlijke middelen gezet, terwijl ze gewaarschuwd werden. Maar men geloofde deze vet betaalde pseudo wetenschappers die naar mijn mening een flink deel van de bevolking vergiftigd hebben. Ze zouden eigenlijk allemaal stuk voor vervolgd moeten worden voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel die de dood ten gevolg zou kunnen hebben. Maar dat laatste gebeurd in ons landje alleen als er een enkele dode valt in het alternatieve circuit. De vele psychiatrische doden uit het reguliere circuit ziet men als “hulp”… Groetjes v Hyperactief A-P.

• &&&

en ja natuurlijk geloven ze die….

generatie's zijn geindoctrineerd met de gedachte dat deskundigen en wetenschappers, de mens geworden goden zijn, die alles weten en als zij het zeggen is het zo, daar twijfel je niet aan.

dat slik je blind.

en als je het niet doet, komt je gezin in gevaar omdat dan namelijk jeugdzorg of een andere machtiging wel even om de hoek komt kijken dat je het blind moet gaan slikken. zo vals zit het in elkaar.

en zo iemand als peter lambers.. zie ik nog niet vervolgd worden.

en mensen zoals pereira en kooij, die zitten tegen die tijd allang op de bahama's en teren nog op … voor mijn part,… een wet uit de 2eWO die maakt dat ze onderdaan zijn van de bahama's en als gevolg daarvan niet uitgeleverd hoeven te worden, noch vervolgd op de bahama's…voor het om zeep helpen… op sterven na dood, van kinderen en volwassenen op dermate grote schaal, dat het een soort genocide is. een soort.