Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

airline easyjet docusoap

• &&&

om overigens een voorbeeld te zien, van hoe je heel slecht om kunt gaan met mensen, zou je eens naar airline moeten kijken.

het gros van de mensen die daar ‘opstandig’ worden, valt zo te begrijpen uit de manier waarop er met hen wordt omgesprongen.

http://www.rtl.nl/programma/Airline/

http://www.youtube.com/watch?v=wmQhJ6MxTv8&feature=relmfu

• Hyperactief A-P

Het zou prettig zijn als je gewoon voorbeelden in het Nederlands of Nederlands ondertiteld neerzet zodat iedereen het kan volgen &&&. Daarnaast zonder dat ik hier inhoudelijk op kan oordelen, valt alles met communicatie en de manier waarop. Boosheid zoals op het laatst te zien is, wordt vaak gezien als psychotisch gedrag. Groetjes v Hyperactief A-P.

• &&&

ja dat kan ik zonder meer beamen, dat ik het ook liever nederlands ondertiteld had gezien, maar daar kon ik helaas geen afleveringen van vinden. op tv bij rtl zijn ze dus wel ondertiteld.

het gaat mij niet om de boosheid, het gaat mij om dat wat vooraf gaat aan de boosheid.

maar als het over boosheid gaat, ja, dan wordt dat vandaag de dag al snel tegen je gebruikt. je schijnt alles te mogen zeggen doen en laten, maar als je er iemand mee boos maakt, dan is degeen die boos wordt degeen die afwijkt.

en dat is toch echt in tegenspraak met het criterium voor een IBS…waarbij je juist opgesloten wordt, als je je omgeving boos maakt….

mensen om emotie's opsluiten is nu eenmaal niet gezond.

• Hyperactief A-P

Ja mee eens &&&, met andere woorden, therapeutisch gezien heeft alles en iedereen een probleem, behalve de therapeut die geen zelfinzicht heeft. Groetjes v Hyperactief A-P.

• jaapnotenbomer@hotmail.nl

Hoe hypocriet de wereld is de therapeut heeft altijd het laatste woord ( bah nu ik ook weer, liever houd ik me dan ook gedeisd, zelfs op internet)