Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Zelfmoord/ familiedrama's en antidepressiva...

  • Hyperactief A-P

    In mijn zoektocht bij een familiedrama naar psychiatrische medicatie kwam ik dit stuk tegen, zie link: http://vorige.nrc.nl/achtergrond/article2257003.ece/Experts_oneens_over_verband_antidepressiva_en_agressie Ik kan me over de keiharde ontkenning zo vreselijk kwaad maken, want o.a. in mijn ervaring ben ik diverse zaken tegengekomen waar bij bizarre drama's psychiatrische medicatie in het spel was. Zoals bijvoorbeeld bij de moord op zijn schoonmoeder en de zelfmoord van de dader die met zijn twee kinderen voor de trein sprong bij Haarlem in de buurt. Eén van de politiemannen die het onderzoek deed en die wij telefonisch tipte op het gebruik van deze middelen, bevestigde destijds dat ze dit in het onderzoek aldaar al meenamen, en zei dat in dit geval er antidepressiva in het spel was. Toen wij daarover weer de media tipte, wilde die dat wel verslaan, maar niemand was bereid dat officieel te bevestigen. Helaas is het dan zo geregeld in Nederland, dat als het niet officieel bevestigd wordt, het ook niet bestaat.

    Maar dan die experts die dat verband meteen ontkennen, hebben die banden met de industrie? Zo ja, dan maakt ze dat naar mijn mening medeplichtig. Waarom steekt iedereen zijn kop toch in het zand? Als een ex-top man (Dr. John Virapen) van één van de grootste farmaceuten ter wereld een flink boekje open doet in zijn boek “Bijwerkingen waarvan sommige dodelijk kunnen zijn. En over corruptie, omkoping overheid,, fraude, belangenverstrengeling en vele andere schokkende onthullingen, Het ware gezicht van de farmaceutische industrie.” Waarom blijven verantwoordelijken dan hun kop in het zand steken? Bang dat hun kop eraf gaat als het uitkomt? Je zou het wel denken. Hoeveel slachtoffers moetenb er nog vallen? Hoeveel gezinnen moeten er nog verwoest worden? Koppen in de krant over levensgevaarlijke illegale drugs, maar de legale zijn naar mijn mening niet minder gevaarlijk… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Bijna alle medicatie is onnatuurlijk ( ook omdat het niet plantaardig is) en daar door krijg je onnatuurlijke reacties. Drugs ( ook al vaak niet plantaardig) en medicatie worden dan vaak over een kam geschoren omdat het ook abnormale reacties teweegbrengt.

  • Hyperactief A-P

    Precies jaapnotenbomer, chemicaliën horen niet thuis in je lichaam, net als emoties verwerkt dienen te worden inplaats van onderdrukt. Deze zaak had ik het trouwens over, zie link: http://www.elsevier.nl/web/10115552/Nieuws/Nederland/Man-springt-met-zoontjes-voor-trein.htm Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    In dit geval een moeder en haar jonge zoontje van vijf, vader is geen verdachte aldus de politie. Alles wijst erop dat de moeder zich verhangen heeft, en het zoontje is niet door een ongeluk om het leven gekomen aldus de politie. Een bekende van de moeder verklaarde in de Telegraaf van vandaag dat ze voor haar depressie goede hulp kreeg en het leek dat ze rustig was door de medicijnen… Ja, ja, de zoveelste die wel heel erg rustig geworden zijn van medicijnen, wanneer stopt die naar mijn mening misdadige medicatietroep eens. Hoeveel dode (kinderen) moeten er nog vallen? Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Inmiddels is officieel bevestigd dat de 41 jarige moeder haar 5 jarige zoontje om het leven gebracht heeft en toen zichzelf. Maar natuurlijk in de officiële berichtgeving geen woord over de antidepressiva. Zie de volgende link: http://www.nu.nl/binnenland/2859268/incident-veendam-was-familiedrama.html Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    wat die lareb en cbg eigenlijk doen, is het zelfde als wat iemand pas in de tweede kamer ook riep, n.a.v. het rotterdamse politie incident:

    we gaan de politie hier toch niet in twijfel trekken.

    en het gegeven dat er al een zekere instabiliteit is, mag nooit een blanco cheque betekenen voor welk medicijn dan ook.

    zo van:

    …doe maar joh, hij is toch al uit balans, dus nu kun je lukraak medicaliseren, geen haan die er ooit naar kraait, want hij spoorde toch al niet meer. zorg wel even dat je dat dan goed vast hebt liggen dat hij niet spoorde oke? ….

  • Hyperactief A-P

    Aansluitende op de koptekst stond dit al in psychopolitiek beschreven. Groetjes v Hyperactief A-P.