Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

igz wassen neus

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Ik heb een klacht ingediend bij IGZ naar aanleiding van mijn psychiatrische behandeling bij Lentis. In een email heb ik beschreven hoe ik er over denk. Er wordt echter verzocht om een schriftelijk verzoek in te dienen. Hier schiet ik echter niets mee op. In het computertijdperk moet een email toch voldoende zijn. Het lijken allemaal belachelijke artsen die met hun starheid nog proberen een soort zingeving te hebben.

  • Hyperactief A-P

    Ja over het algemeen moet je eerst algemene klachtenprocedures doorlopen, dan krijg je van de IGZ vaak een standaard brief dat ze niets doen, maar het wel bij het eerst volgende bezoek mee zullen nemen. Een beetje een tandeloze tijger. Veel mensen zijn murw en laten het daarom maar zitten. Maar heb jij jezelf eerst afgevraagd wat je wilt bereiken jaapnotenbomer? Dus wil je het alleen onder de aandacht van de inspectie brengen, of indien mogelijk claimen? In het laatste geval zal je ten aller tijde eerst door de klachtenprocedures heen moeten. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    vandaag de dag heeft het naar mijn indruk meer zin om je verhaal gewoonweg op internet te plaatsen, of een media kanaal er voor te vinden, dan om welke procedure dan ook te doorlopen. want die zijn allemaal doorgestoken kaart.

    lentis en consorten, snappen ook wel dat er juist n.a.v. lambers een toename zal zijn in de klachten. en dat moet natuurlijk allemaal weer de kop in gedrukt worden ook.

    maar maak het verhaal op internet leesbaar.

    zo mogelijk ook gewoon alineagewijs misstand voor misstand doorlopen. met na elke piek van ongewenst gedrag een witregel. en als er veel witregels vallen, dan is dat maar zo.

    en een resultaten lijstje van de blauwe plekken, de schaafwonden, of what so ever.

    en evt. zelfs een lijstje van ‘botte opmerkingen’ enzo..

    misschien zou er dan toch nog eens aan de webmaster van de startpagina anti psychiatrie gevraagd kunnen worden of er een katern mag komen voor dat soort negatieve ervaringen. worden ze gewoon hier gebundeld.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Ja ik denk ook dat internet het beste medium is voor iedereen en alles. Al wel eo geprobeerd, maar die verwijst je weer naar de igz. Ook het dagblad van het noorden, maar daar krijg je eveneens nul op rekest. Het laatste wat je oppert een soort van katern ( is deze pagina eigenlijk al een beetje) waar iedereen zijn klachten over Lentis etc. duidelijk naar voren brengt is eigenlijk het beste idee.

  • Hyperactief A-P

    Internet is absoluut een goed item, en op deze pagina is in al die jaren nog nooit een negatieve ervaring c.q. verhaal van iemand geweigerd. Als je andere forums of de kranten op internet neemt, dan zijn er toch regelmatig beheerders die geen flauw benul hebben van de vrijheid van meningsuiting, maar hun eigen maatstaven hanteren voor plaatsing. Het naar je hand zetten van berichtgeving vindt ik uiterst verwerpelijk. En ik ben er dan ook trots op dat het hier niet gebeurd. Ook is er hier nog nooit iemands account geblokkeerd. Alleen dingen die in strijd zijn met de wet zoals namen van personen voluit, of persoonlijke aanvallen die veels te ver gaan worden verwijderd. Groetjes v Hyperactief A-P.