Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

schutter denver

  • Hyperactief A-P

    &&& Schreef:

    ——————————————————-

    > en dat dat kan in een maatschappij, betekent dat

    > de noodrem niet werkt van dit systeem.

    Dat is de vraag nog maar &&&, ik had het vandaag nog met een buschauffeur hierover. Die buschauffeur was net zo als mij, die pikte niet alles klakkeloos, en laat dat ook horen. Maar zit het niet juist in de massa die niet van zich laat horen? Volgens mij wel, als iedereen als een blok achter de ander staat, in het geval van voor je rechten opkomen, dan gebeuren dit soort dingen niet. Maar ja, veel mensen zijn helaas onterecht bang… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Ja daar zeg je zo wat, iemand hoeft nog niet eens een psychiatrisch rapport te hebben. Men wilde in dit landje een wapenvergunning toch koppelen aan psychiatrische rapportage? Maar de middelen die zomaar voor niets door de huisarts verstrekt worden, en waar je psychotisch en agressief van kan worden, blijven op sdeze manier buiten beschouwing. In de VS heb ik eens gelezen kom je met een verleden van zulke middelen geeneens in het leger, en dat is niet voor niets. Want kanonnenvlees heeft men vrijwel altijd nodig. Terug naar deze casus, officieel geen gebruik, kan dus toch gebruik van zulke middelen zijn die onder het medisch beroepsgeheim geheim blijven, bizar… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    De hufterigheid in de Nederlandse samenleving is enorm. De grenzen voor het individu worden hier gesteld door de psychiatrie etc. Het wapenbezit in Nederland ( gelukkig of niet ) is hier illegaal waardoor men ook niet voorzichtig is in de sociale omgang, integendeel zelfs. Je kunt je dan zelfs afvragen of bepaalde dromen voor een individu wel haalbaar zijn., al gaat een schietincident natuurlijk veel te ver.

  • Hyperactief A-P

    (Zie koptekst) Worden verkwanseld door de psychiatrie. Neem ontoerekeningsvatbaarheid, is natte vingerwerk, vaak gewoon emoties van oorzaak/ gevolg. Daar is een hele handel omheen ontstaan. Volstrekt normaal denkende mensen die in een bepaalde situatie in de fout zijn gegaan, en je dat tot in de puntjes kunnen verwoorden, worden hier voor “gek” uitgemaakt, en van hun eigen verantwoordelijkheid berooft. Daarom roep ik al vele jaren dat de psychiatrie uit het rechtsysteem moet verdwijnen, en hun oordeel net als in één staat in Amerika, op gelijke voet met burgers gesteld moet worden. De psychiatrie gedraagt zich als schepper van de schepping, als nieuwe destructieve religie, met als bijbel de DSM… Weg met die zichzelf van werk voorziene destructieve beroepstak, die de samenleving naar mijn mening verder ondermijnen. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    De psychiatrie gedraagt zich als schepper van de schepping, als nieuwe destructieve religie, met als bijbel de DSM…

    zeer mooi verwoord hyper!!

    en zeer treffend. zo inderdaad gedraagt de psychiatrie zich.

  • &&&

    ik ‘reken er op’ dat het nooit duidelijk gaat worden, of die psychiater dat boekje voor het gebeurde in handen had…

    http://nos.nl/artikel/398904-bioscoopschutter-verstuurde-plan.html

  • Hyperactief A-P

    Ja de grote vraag blijft als er al meer informatie hierover was, of dit boven water komt, of dat het net als in Nederland afgedekt kan worden met het medisch beroepsgeheim. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    en zo kun je werkelijk alles uitvreten, en naderhand ‘vraag je om hulp’….

    is er ook zoiets als een verantwoording hebben en nemen om van te voren hulp in de armen te nemen???

    http://nos.nl/artikel/405103-schutter-denver-is-psychisch-ziek.html

  • Hyperactief A-P

    Quote 1:Vorige week werd bekend dat de psychiater bij wie de bioscoopschutter onder behandeling was, de universiteit waar Holmes studeerde had gewaarschuwd voor zijn gedrag. Dat gebeurde een maand voor de schietpartij in de bioscoop.

    Quote 2:James Holmes (24) is aangeklaagd voor de moord op twaalf mensen en 130 pogingen tot moord.

    Niet te geloven wat een wereld zeg, hoe vaak moet ik het nog schrijven? “Behandeling” bestaat in veruit de meeste gevallen uit middelen die gevaarlijke (bij) werkingen waaronder geweldsuitbarstingen kunnen hebben. Hier ligt het er dik bovenop dat er in ieder geval niet op gereageerd is, terwijl die dat nog aangaf. En wie klaagt men aan? Niet de psychiatrie, maar de “gek”… Wat een smeerlapperij, bah… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    en hij zal niet eens hoeven boeten voor zijn daden want:

    http://nos.nl/artikel/405103-schutter-denver-is-psychisch-ziek.html

    schutter denver is ziek….

    psychisch….

    schutter denver weet heel goed wat hij doet, en krijgt gewoon een ‘vrijgeleide a38’.

    http://www.youtube.com/watch?v=n9o1E222iFQ

    een riante ‘cel’ en de meeste vrijheden in de psychiatrie…versus de gevangenis…anders zou hij toch levenslang hebben of zelfs de doodstraf. nou als je de doodstraf wil, dan draag je ook geen kogelwerend vest…

    'Ooggetuigen zeggen dat een man met een gasmasker op het vuur opende en een bus met traangas gooide.

    De man was in het zwart, droeg een kogelwerend vest en had een aantal wapens bij zich, zeggen getuigen. De politie zegt dat hij drie wapens bij zich had: een machinegeweer van het type AR-15, een shotgun en een pistool.'

    Men dacht eerst dat de schoten uit de film kwamen…hoe luguber wil je het hebben.

    Schutter Denver heeft een poging gedaan om fictie en realiteit met elkaar te verbinden.