Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Affaire gemeente Zevenaar, politiek terrorisme?

• Hyperactief A-P

Dat is een hele moeilijke discussie, die advocaat heeft zeker een punt als die zegt, van waarom het zwaarste geschut in zetten als je lichtere vormen nog niet geprobeerd heb? Maar in het huidige systeem is de hulpverlener ook Kop van Jut/ pispaal of hoe je het mag noemen als het fout gaat. Dus in deze casus hebben ze alletwee een punt. Wat ik overigens een slecht punt vind, is dat men ook de hygiëne aanhaalde. Wie bepaald wat hygiënisch is, en wat niet, en waar ligt de grens? Dat is net als psychiatrische pseudo etiketjes subjectief. Zou er in dit geval openlijk gezegt worden dat roken bij een baby slecht is, dan hebben ze nog een punt. Alhoewel zo'n dertig/ veertig jaar geleden toen roken nog geaccepteerd was, geen hulpverlener het in zijn hoofd zou halen omdat aan te kaarten. Wat betreft de reacties van de kijkers, die leg ik naast me neer. Veel mensen leven in de schijn veilige wereld, waarin ze denken dat goed en kwaad op te delen is. Niet dus! Daar zijn de schietpartijen van mensen met onbesproken gedrag wel het voorbeeld van. Groetjes v Hyperactief A-P.

• jaapnotenbomer@hotmail.nl

Dat is wel zo, maar om een reguliere baan te krijgen is heel moeilijk of bijna onmogelijk. En aan de andere kant om je als alternatief arts te presenteren, moet je je meestal weer scholen, en bovendien moet je in al die alternatieve therapieen geloven en dat doe ik maar in enkele. Om zomaar een plek als arts in het telefoonboek ( gouden gids etc.) te krijgen gaat ook niet eens. Kranten eveneens niet. Marktplaats nog wel, maar dat leest geen enkele potentiele client.

• &&&

ja, heb hem weer gevonden, deze bedoel jij:

http://antipsychiatrie.startpagina.nl/prikbord/read.php?188,14486631,14494004#msg-14494004

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Gezondheid-wetenschap/archief/article/detail/532183/1999/05/08/Burgemeester-vervolgd-voor-misbruik-gekkenverklaring.dhtml

gaat over gemeente Beuningen

• &&&

is dat zo? is de hulpverlener kop van jut?? heeft die zoveel te vrezen van juridische vervolging vandaag de dag? is dat al zo schering en inslag? zo veelvuldig als er IBS en RM afgegeven wordt? is nog niet voornamelijk elk werk van de hulpverlener goed werk? behalve als de hulpverlener iets aan te merken heeft op de hulpverlening?

• &&&

jaaaa, dat probleem ja. dat snap ik.

ja je moet het toch een beetje zien, als verzetstrijder. je bent en blijft een pionier. dat is in wezen altijd zo met ‘trendsetters’ nietwaar.

maar ja, het is zwemmen tegen de stroom in, als het neusje van de zalmmmmm

toch zijn er wel artsen hoor, die zich vrijworstelen van het keurslijf der medische ‘betwetenschappen’

• Hyperactief A-P

Ja zo voelen hulpverleners het vaak wel, je moet het net als het zieke systeem zien, dat artsen handelen naar de protocollen van de hogere instanties niet vervolgbaar is, terwijl het nalaten ervan tuchtrechterlijk te vervolgen is. En dat terwijl de zelf denkende arts ziet en uit ervaring weet dat sommige middelen schadelijk zijn. Oftewel er is totaal geen eigen iniatief laat staan eigen verantwoordelijkheid meer. Bureaucratie heeft geen geweten… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Ja THNX, die bedoelde ik. Ik heb eigenlijk nooit de uitslag gehoord, of is het geseponeerd? Groetjes v Hyperactief A-P.

• &&&

nou wel in elk geval iets over een klokkenluiders-brief gevonden in beuningen…

http://zoeken.rechtspraak.nl/ResultPage.aspx

maarre…kdenk dat dit over de burgemeester gaat:

http://zoeken.rechtspraak.nl/ResultPage.aspx

…vrijgesproken…

Ofschoon de rechtbank van oordeel is dat deze handelwijze van verdachte onwenselijk is geweest, zulks gezien de daarmee gewekte schijn van belangenverstrengeling

• Hyperactief A-P

Ik krijg een algeme lege pagina van rechtspraak &&&, wat had je voor zoektermen ingevuld? En als hij vrijgesproken is, dan bevestigd dat voor mij het meten met twee maten hier, om van te kotsen. Die man had figuurlijk aan de hoogste boom opgeknoopt moet worden naar mijn mening. Groetjes v Hyperactief A-P.

• &&&

ai, da's niet zo fraai.

moet ik ze terug opzoeken