Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

ADHD medicatie stijgt nog steeds...

  • Hyperactief A-P

    Wanneer stopt deze grootschalige naar mijn mening vergiftiging van kinderen/ volwassenen nu eens? Uiteindelijk kunnen ze van de medicatie psychotisch worden (wat in de praktijk ook steeds vaker gebeurd), of niet te vergeten hartfalen wat Fernand Haesbrouck al veel aangehaald heeft. Als men deze belangenverstrengeling van de mijns inziens farmaceutische maffia aan banden wil leggen, zal men met een verbod moeten komen. Maar liever zou ik zien dat mensen die letterlijk en figuurlijk over de lijken van anderen aan zelfverrijking gedaan hebben, vervolgd worden. De kosten rijzen de pan uit, en de vernietigende levens zijn niet meer te tellen. http://www.nu.nl/binnenland/2869169/fors-meer-adhd-medicijnen-verstrekt.html Bedenk ook nog even de scheikundige truc van SSRI's naar SNRI waaronder Strattera valt en het jarenlange proces om achtergehouden onderzoeksgegevens boven water te krijgen. Ik vermeld dat hier nog even apart, omdat in eerste instantie alleen wordt uigegaan van Ritalin en Concerta (methylfenidaat). Groetjes v Hyperactief A-P.

  • danja

    Pas nog gelezen over een kind dat waandenkbeelden kreeg van deze medicatie…Ja,de “drukte” is pittig,maar pit is ook goed!!

  • Hyperactief A-P

    Het zou maar zo kunnen als over deze tijd geschiedenis geschreven wordt, de catastrofe wereldwijd van vernietigde levens ongekende vormen aangenomen heeft onder het motto van “hulp”. Ook de extreme zelfverrijking zou wel eens de oorzaak kunnen zijn van heel veel ellende. Groetjes v Hyperactief A-P.