Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

slachtoffer van medische -psychiatrische- fouten....

  • &&&

    een nieuwe website, die zijn bestaansrecht klaarblijkelijk alleen ontleent aan nieuwsgierige bezoekers in de eerste weken… zucht..

    ik zie een zelfstandig ondernemer al bij de KvK staan: ik heb bestaansrecht want ik heb vele kijkers…

    maar goed, ook voor slachtoffers van medische fouten.. dus ook voor psychiatrisch miskleunen lijkt me dan.

    zal de website zelf eens gaan bekijken, dan kunnen ze mij er ook bij optellen.

    daarna zal ik nog wel laten weten of ik het wat vind dan… of ik ook vind dat de website bestaansrecht heeft, of alleen maar een nieuw marketing foefje is, om bestaande orde op de plaat te poetsen…

    http://nos.nl/artikel/400769-veel-bezoekers-op-slachtoffersite.html

    zucht…

    het is een poetsen op de plaat:

    http://www.slachtofferwijzer.nl/medische-fout/medische-fout/juridische-hulp-na-een-medische-fout

    tuchtcollege, houdt de hand boven elke arts.

    inspectie voor de gezondheidszorg behandeld geen individuele gevallen en ligt verders te gapen.

    schadevergoeding kun je dus op je buik schrijven, want je schade wordt niet bewezen bevonden…

    dat tabblad is in in zn geheel een beetje overbodig, dan kun je net zo goed naar juridisch loket verwijzen.

    dus ..bestaat al… dus.. geen bestaansrecht..

    middels de ‘ken jij een slachtoffer’ kun je de pagina doorsturen en zo speel je weer handig informatie door aan de website beheerders.

    hadden ze vragen in gebouwd zoals:

    was deze informatie nuttig: ja/nee

    dan hadden ze hun bestaansrecht serieuzer in beeld kunnen brengen.

    helemaal als je vervolgens ook nog eens in beeld gaat brengen welke zaken via die website aangepakt konden worden… vooral in juridische, of financiele zin.

    want daar zit nog het meest de erkenning vandaag de dag.

  • Hyperactief A-P

    middels de ‘ken jij een slachtoffer’ kun je de pagina doorsturen en zo speel je weer handig informatie door aan de website beheerders. Aldus: &&& 31/07/2012 10:20.

    Je zal nu denken wat heeft de koptekstwijziging te maken met dit item? Naar mijn mening alles. Ik zal het uitleggen, voor een aantal jaar terug attendeerde ik die grootste site over een psychiatrisch onderwerp wat voor hun van belang was. Ik kreeg van de bijna twee handen vol beheerders die ik gemaild had leesbevestigingen, maar geen antwoord. Ook werd er op die site geen aandacht aan besteed, terwijl het wel van belang was. Ik kreeg daarbij het eerste gevoel, dat die site beheerd werd door poppetjes die gestuurd werden. Niet veel later, las ik dat die bewuste site anderhalve ton subsidie ontving, tja dan weet je genoeg. Sluit precies aan wat ik in een andere topic schreef over psychopolitiek, de wetten van de macht, en door middel van psychologie je doel bereiken. Dus terug naar het bovenstaande wat ik van jou herhaald heb, zou heel goed kunnen, het past in de moderne methoden om te weten te komen wat er leeft. Als dat gebruikt zou worden om zaken te verbeteren, dan is er niets mis mee, als het misbruikt wordt om wetgeving te maken die meer mensen uitsluit, of voor verzekeringen in kaart brengt, dan kun je zelf invullen wat je hierover moet denken. Psychopolitiek beschrijft het laatste… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    natuurlijk, mensen uitsluiten, hoe meer hoe beter.

    dan hou je een sterk elite volkje over, en de rest maak je met de grond gelijk.

    je wil toch niet beweren dat je deze zieke mensen massa, dat gepeupel en gekrioel daar aan de onderkant van de samenleving, dat ongeveer begint bij hen die minder dan een miljoen verdienen… werkelijk het einde vind??

    het wordt hier steeds krapper op aarde, daar moet op een gegeven moment de bezem weer doorheen. en we zullen een manier vinden. en het liefst zodanig dat men heel lang, liefst nooit iets in de gaten zal hebben…..

    zodat wij, de elite, allemaal de lippen kunnen pruilen en zeggen: o oeps, wir haben es nicht gewusst.

    maar.. met de grote klappen wachten we, tot dat we het zat zijn om met die onderkruipsels te spelen, nu is het namelijk nog te leuk om met van alles te experimenteren.

    straks als het echt eigenlijk alleen nog maar zombie's zijn, moeten we eens gaan opruimen en uitsorteren.

  • Hyperactief A-P

    Subsidie (zie koptekst) schreef ik. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • danja

    het lijkt erop dat over t algemeen de slogan van instellingen en ziekenhuizen vaak is (ik heb zoveel van mensen gelezen ook erover)wij aanvaarden op geen enkele manier aansprakelijkheid voor opgelopen schade!!think twice of vaker voor je ergens binnenstapt.tot het uiterste in arrogantie gaan,bepaalde artsen/zorgpersoneel..ook als er grote zware en verdrietige feiten liggen,bv je kind komt.er door fouten zwaar gehandicapt uit..of andere dingen..en dan verbaasd zijn dat de arrogantie van t ziekenhuis/de iisinstelling de agitatie opwekt.ja,en dan gaat zo'n arts na een werkdag (schade gedaan of niet?)terug naar zijn of haar peperdure villa..om op zo'n mooie nazomeravond nog even een wijntje te nippen op het terras aan de werkelijk prachtige serre van hun huis.tegelijkertijd is er in een ander huis heel veel verdriet,en vecht men voore vergoeding van een tillift!!!!

  • danja

    of ligt er iemand helemaal kapot te gaan in een separeer.toch smaakt t wijntje er vast niet minder om.bleh.

  • Hyperactief A-P

    danja Schreef:

    ——————————————————-

    > of ligt er iemand helemaal kapot te gaan in een

    > separeer.toch smaakt t wijntje er vast niet minder

    > om.bleh.

    Dat wijntje zou ook een soort van “zelfmedicatie” om wat dingen te vergeten (wat natuurlijk niet werkt) kunnen zijn danja, ik bedoel het suïcidecijfer onder artsen is erg hoog. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    yep…. verschil moet er zijn… :)o

  • &&&

    onder psychiaters mag het van mij desastreuze vormen aannemen…. zucht…

  • Hyperactief A-P

    &&& Schreef:

    ——————————————————-

    > onder psychiaters mag het van mij desastreuze

    > vormen aannemen…. zucht…

    Nou die vind ik dan wel weer heel erg grof &&&, alhoewel het niet mijn beste vrienden zijn, vind ik dit toch te ver gaan. Groetjes v Hyperactief A-P.