Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

prijskaartje aan ziekte

  • &&&

    ja, ik begrijp wat je bedoelt hyper. je bedoelt zoals met oude mensen. die dan al verschillende jaren bijv. aan het uitdrogen zijn. en als gevolg daarvan een verzwakte weerstand hebben. en dan waarschuw je daarvoor. en dan komt er ineens een longontsteking opzetten ofzo.. en dan geeft die arts antibiotica, terwijl je ook daar voor waarschuwt dat je geen antibiotica kan geven als iemand zo kwetsbaar is, omdat het dan dodelijke gevolgen heeft.

    antibiotica dood bacterien ook de broodnodige goeden.

    anti oxidanten vermeerderen de goede bacterien, waardoor slechten geen kans krijgen.

    pick your choice.

    je kan die oudjes beter allemaal aan de groene thee zetten…

  • &&&

    en dan zul je zien, dat men alleen gaat vergoeden wat … de psychiater… vind dat gewerkt heeft…

    het is wel zo onvoorstelbaar, de paus is er gewoon niks bij, zo heilig als de psychiater in onze westerse samenleving geworden is.

    ik heb soms echt het gevoel dat ik tegen het katholicisme moet knokken ipv tegen de psychiatrie.

    onvoorstelbaar.

    het spreekwoord: ‘nog roomser dan de paus’ is ook minstens zo toepasbaar op de psychiater/psychiatrie/ggz en in welke vorm het zich dan ook maar gemuteerd heeft…

  • &&&

    ehm.. even kijken.. wat bedoel je precies??

    of bedoel je dat ik ‘Crisis leidt tot meer schendingen mensenrechten’ dit in mijn handtekening op moet nemen?

    is misschien wel een idee…

  • &&&

    griekenland….

    daar gaat het wel goed mee komen..

    europa moet niet achterom blijven kijken:

    http://www.dewereldmorgen.be/artikels/2012/08/05/amerikaanse-interesse-in-griekenland

  • Hyperactief A-P

    Mee eens, maar de massa kan tegenwoordig heel gemakkelijk op een verkeerd spoor gezet worden. Er blijft zelf inzicht en bewustzijn voor nodig. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Te triest voor woorden, maar helemaal mee eens, mooi omschreven &&&. Toch gaat men het niet redden, onderdrukking heeft nog nooit gewerkt. En toen ik betrokken was om de civiel geplaatste jongeren uit de jeugdgevangenis te krijgen, was het topcijfer wat ik in die tijd kon ruim 1100 jeugdigen. Daar zaten zowel kort als lang geplaatsden onder, maar het werkelijke aantal met zo'n negatieve ervaring is dus veel groter. De vele dakloze jongeren hadden vrijwel allemaal een jeugdzorgverleden, en liep destijds al in de vele duizenden. Ook waren civiel geplaatste jongeren rechteloos, de beginselenwet werd geschreven voor criminele jongeren. Zo kon het gebeuren dat een overvaller achterover leunende zijn tijd kon uitzitten, en een civiel geplaatste veel langer kon zitten zonder zijn recht te halen. Ze gaven daar naar mijn mening het verkeerde signaal mee af dat criminaliteit loont. En als er dus genoeg in die val (kan het niet anders noemen) trappen, dan wordt de fuik verder aangetrokken, en zit men gevangen als een rat in een val… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Precies &&&, dat bedoelde ik, helaas dagelijkse kost. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Griekenland is een verhaal apart, hier gaat het om het strategische belang. In ruil voor geld misschien? Het heeft nog nooit om mensenrechten gedraait, alle oorlogen zijn doordrenkt van geldelijke belangen, mensen zijn helaas bijzaak. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Zie koptekst, alleen dat al zou ze te denken moeten geven… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    schippers…

    http://nos.nl/artikel/405128-minister-vergoed-werkend-medicijn.html

    dat moet hoop verschaffen voor de toekomst van onze geestelijke vrijheid/gezondheid:

    http://youtu.be/g7rACI-WJEw

    een werkend medicijn…. definieer ‘werkend’…. een radio actieve slok nemen zodat je overactieve schildklier geamputeerd wordt…. als een slak met wat zout erop…

    is dat een ‘werkend medicijn’…?