Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

melk en tarwe... ziekmakers van miljoenen

  • &&&

    fonteine belicht al geruime tijd, via website's over de andere kant van voeding. een kant die je vanuit de overheid, niet hoort.

    http://www.fonteine.com/melk_tarwe.html

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Volkomen mee eens, al krijg ik liever advies van een aktief persoon (( break) danser) dan een persoon die alleen maar aan de zijlijn staat en zgn waanwijs is. En ik blijf er bij maar dat is eigenlijk een puur underground mening dat havermout het meest geschikte voeding is voor een mens. Eigenlijk m.a.w. laat ik iedereen vrij om te eten wat ie wil, maar heb wel duidelijk een mening over diegene.

  • &&&

    ja, ik denk dat er vele wegen naar rome leiden. ook qua voedsel, wat voor mij goed is, hoeft voor jou niet goed te zijn en omgekeerd.

    als het een havermout is die niet zo doorveredeld is, dan ja, dan kan dat ook een prima voedingsbron zijn, maar het hoeft ook weer niet alle dagen.

    een mening over iemand hebben op basis van wat die eet… lijkt me soms toch wat te kort door de bocht. er spelen zoveel factoren mee.

  • Hyperactief A-P

    Zou de koptekst de spijker op zijn kop slaan? Volgens mij heeft het er wel mee te maken wat je denkt. Niet eten en drinken is zeker schadelijk.:D Maar ik ben ervan overtuigd dat veel chronische ziekten een oorzaak zijn van verkeerde voedings en/ of drinkgewoonten. Ook drug/ medicatiegebruik pleegt een aanslag op je voedingshuishouding. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    ja hij zegt ook: niet denken in calorien, maar denken in hormonen…!

  • Hyperactief A-P

    Want hormonen zijn ook een goudmijntje voor de farmaceuten, terwijl de natuurlijke manier de beste is. Groetjes v Hyperactief A-P.