Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

petitie van GGZ-verpleegkundigen tegen agressie....

  • danja

    hyper…wat jij zegt..omtrend dat posten,lukt me niet met mijn smartphone…dat ding heeft kuren.het beeld springt ook steeds weg dus als ik mobiel post,post ik wat onhandig,op de pc lukt me dat wel…

  • danja

    werken vanuit het clientperspectief of familie perspectief?!!????in hun vakkenpakket?!!waarom doen ze daar dan in godsnaam in de praktijk niks mee???!nou ja zeg!sorry..t is ongelooflijk gewoon pffff!

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Het is niet radicaal, maar wel hard. Ik wil ook niet botsen daar over, zelfs niet op internet. Ieder mens wordt met hetzelfde ideaal geboren, alleen door tegenwerking van ouders, de maatschappij van mensen en dieren, is het niet te realiseren, terwijl het best makkelijk is. ( rara) Kortom de grote mislukkelingen overheersen de wereld en maken de wereld slecht.

  • Hyperactief A-P

    Anvullend op de koptekst, er zijn ergere dingen.;) Als het echt de klauw uitloopt, c.q. naar mijn mening onleesbaar wordt, dan help ik je wel vanuit het beheer, daar ik weet dat jij het er niet om doet. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Oftewel aanvullende op de koptekst nbaar mijn mening, een verhullende naam voor een psychiater die ouderen verneukt… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Aanvullende op de koptekst, denk ik persoonlijk dat dit cijfer nog veel verder naar beneden bijgesteld kan worden, als de menselijkheid voor de financiële belangen gesteld worden… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    not zo'n smart foon dan… hihi

  • &&&

    ja en dus niet bij iedere klant die binnen komt, het diagnostisch systeem er op los laten. maar gewoon normale geestelijke bijstand verschaffen, die los staat van ‘ziekte’ en ‘stoornis’.

  • Hyperactief A-P

    &&& Schreef:

    ——————————————————-

    > ja en dus niet bij iedere klant die binnen komt,

    > het diagnostisch systeem er op los laten. maar

    > gewoon normale geestelijke bijstand verschaffen,

    > die los staat van ‘ziekte’ en ‘stoornis’.

    (tu)

  • danja

    nee wat dat betreft is t soms echt een dom ding…