Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

asbest en onze psychische gezondheid

  • &&&

    mmhihi ja, ik denk wel dat hyper o.a. bedoelt ja.

    http://www.stichtingehs.nl/

    maar ook dat men veel meer kan en weet via je mobiele telefoon dan men nu zegt.

    het is toch net als met dat dorifel virus wat nu de overheden belaagd heeft enzo, dat schijnt dus ook van alles aan te kunnen zetten op je computer zonder dat je computer er aan voor hoeft te staan,…dus zoals een webcam enzo.

    ze hoeven het maar te programmeren.

    en kijk naar gsm providers. de ene maakt afspraken met politie over hoe je verbonden wordt als je 09008844 belt. bij de 1 krijg je het landelijk nummer: met welke plaats wilt u verbonden worden. en de ander krijgt hoppekee direct de plaatselijke politie aan de lijn, waar je ook maar bent en staat.

    men kan van alles uitzoeken via masten, via van alles.

    als je ziet wat men allemaal aan informatie heeft op je telefoonrekening, hoe lang je naar welk nummer gebeld hebt. dan zal ik ook nog altijd niet raar opkijken dat er ergens nog altijd een ‘telefoniste’ kan meeluisteren, zoals dat vroeger ten slotte ook altijd kon.. maar ethisch niet correct was.

    vandaag de dag wordt zoiets gewoon gevonden om allerhande informatie over de burgers te verzamelen.

    privacy wetgeving…

    wie controleert en pakt er op aan??

    al verschillende privacy kwestie's in de loop der jaren voorgelegd ook bij college bescherming persoonsgegevens, maar nul op request hoor. in wezen dezelfde tandeloze tijger als de inspectie voor de volksgezondheid..

    je kan in het zwembad zitten met je gsm en net doen of je een spelletje speelt en ondertussen het hele zwembad filmen.

    vandaag de dag zul je er alleen iets voorzichtiger mee moeten zijn, of je dat filmpje vervolgens op internet publiceert, want daar vallen af en toe toch wel wat klappen in dat opzicht.

    maar feitelijk ben je gewoon de pisang. men houdt de telefoon in de handen alsof het niets is en ondertussen wordt het hele gesprek door iemand anders meegeluisterd die even er voor gebeld is, of gewoonweg het hele gesprek neem je op op je telefoon.

    nee in een psychiatrische instelling is het heus niet om gezondheidsredenen dat je telefoon ontnomen wordt…

  • &&&

    inderdaad ja. inderdaad ja.

  • Hyperactief A-P

    danja Schreef:

    ——————————————————-

    > waaaa haaa echt?geen mobieltje naast je bed laten

    > liggen tijdens een stevige vrijpartij met

    > partner??????!waaaahaaa>:D<

    En geen foto's of filmpjes maken.:D Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Ja o.a. dat bedoelde ik met elektrosmog/ straling etc. &&&. Trouwens jij heb het over zogenaamd spelen met een teefoon in het zwembad. Maar wat denk je van op het (naakt) strand? Een beetje camera heeft een behoorlijke zoom, en voor je het weet sta je letterlijk en figuurlijk voor lul op internet. Voor nog geen paar honderd Euro heb je zelfs al radiografische bestuurbare helikopters met camera aan boord. Ja je leest het goed, voor de gewone burger dus. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • danja

    ja ook zo raar dat je mobieltje wordt afgepikt als je in de isoleer gesmeten word.dat is echt niet omdat je suicide kunt plegen met je mobiel.dat is zodat je geen contact meer kunt maken met de buitenwereld en ze alle macht over je hebben in zo'n cel.als ik mijn partner had kunnen bellen daar was hij meteen maar me toe gekomen,vriendin en bepaalde familie ook!nu konden ze met me uitspoken wat ze wilden.

  • &&&

    ja klopt danja, dan willen ze het alleen recht om over jou te kunnen overheersen.

    het hele verhaal van het ‘klinische’ aan psychologie of psychiatrie, is dat ze jou volledig van je eigen omgeving isoleren, zodat niets jou kan beinvloeden en je geobserveerd wordt als waan je je alleen, en als ben je volledig op jezelf staand.

    maar niets is natuurlijk minder waar. zij nemen dan altijd observatie's van een werkelijkheid die wreed verstoord is. want er is vanzelfsprekend een heel verschil of je je hele leven al in zo'n kast gezeten hebt, of dat het net je eerste uren zijn. dat geeft gelijk ook weer heel ander gedrag. en dat is dus ook een factor die er in meespeelt.

    als ik een vis op het droge leg, dan is die volledig geisoleerd van zijn natuurlijke water en medevissen. maar daarmee observeer ik de vis nog niet in zijn gewone eigen hoedanigheid, nee ik observeer de vis in volledige overlevings toestand. compleet geshocked, compleet gestresst, waarbij doodswensen niet uit te sluiten zijn.

    en dan zou je als klinisch onderzoeker op gaan schrijven…. uit klinisch onderzoek is gebleken dat vis doodswensen heeft. mag nooit meer in open zwemwater want is gevaar voor zichzelf….

    ben je de pisang dan of ben je de pisang dan??

  • Hyperactief A-P

    Ik ben het met danja 14/08/2012 09:06 en jou eens &&&. Maar in de TBS klinieken wordt er nog groter misbruik van zulke situaties gemaakt. Een telefoon is daar zo en zo verboden. Maar er zijn zelfs sociotherapeuten die de grondbeginselen schenden. Zodat degeen die geïsoleerd zit ook niet via de gewone telefoon op een bel moment contact kan hebben. En let op, dit gebeurd o.a. in één van de justitiële klinieken… Groetjes v Hyperactief A-P.