Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

oordeel mee en het riagg

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Ik heb me in leven moeten houden door veelal ( rotte) appels en sinaasappels te eten en de verplichte hoofdmaaltijd, die veelal niet veganistisch was ( altijd toetje, at ik dus niet), Ik viel natuurlijk ernstig af , waardoor ze je nog langer vasthielden. Ik was thuis heel goed eten gewend, in elk geval voldoende. Voeding is zeer principieel, en als je daarover niet zelf mag beslissen, kun je echt beter dood zijn. Hoe je over je leven mag beschikken, staat altijd in verbinding met voeding, genotsmiddelen, drank en drugsgebruik. De realiteit in een psychiatrische inrichting is dan ook totaal weg. Er mogen dan gestudeerde mensen achter de besluiten staan, waarvan ik nog enige realiteit verwacht, maar die bestaat gewoon niet ( een echte illusie).

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    De werkelijkheid is in een psychiatrische inrichting dan ook te gek voor woorden. Ik kreeg ook elke dag bekers melk voorgeschoteld, die ik ook niet dronk en moest elke dag aan kloppen bij het kantoortje voor ranja ( ook waardeloos natuurlijk) en ook nog op vaste tijdstippen. En ik ben echt anti melk en heb dat een keer op een zachte manier duidelijk gemaakt door naar een fles vruchtensap te grijpen, die ik van m'n zus had gekregen. Het werd opgevat als of ik met een fles wilde gooien en werd in een isoleercel gezet. Daar wachtte mij weer een verrassing, ik kreeg weer melk en varkensvlees ( waar ik eigenlijk ook erg tegen ben). Ik moet zeggen, ik zat en zit nog steeds vol frustraties over Lentis Zuidlaren en Groningen en had eigenlijk beter dood kunnen zijn. Op internet kan ik me nog een beetje uiten, wat ik dan ook als een reeele uitlaatklep zie , maar verder heb ik eigenlijk niets. Ik zie geen enkele realiteitszin bij mensen die bij mij in de buurt zijn.

  • Hyperactief A-P

    En ik ben echt anti melk en heb dat een keer op een zachte manier duidelijk gemaakt door naar een fles vruchtensap te grijpen, die ik van m'n zus had gekregen. Het werd opgevat als of ik met een fles wilde gooien en werd in een isoleercel gezet. Aldus: jaapnotenbomer@hotmail.nl 14/08/2012 16:58.

    Oh ja, daar zijn die instellingen goed in, de boel verdraaien, zeker als het geld opleverd. En geweld leverd deze instellingen extra geld op… Groetjes v Hyperactief A-P.