Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Weer een (ex) psychiatrische moord in Haaksbergen...

  • Hyperactief A-P

    Wanneer stopt deze waanzin nou eens? Ik heb in diverse kranten vandaag gelezen dat de dader van dit gruwelijke misdrijf onder “behandeling” geweest was in de psychiatrie. Oftewel wederom mensen aan de levensgevaarlijke medicatie zetten, waar dit soort geweldsuitbarstingen (bij) werkingen van kunnen zijn. Wanneer houd dit nu eens op? Natuurlijk wil de psychiatrie hier weer een slaatje uit slaan, wanneer wordt nu eens deze destructieve branche aan banden gelegt om vreselijke misdrijven als deze te voorkomen? Maar nee let op, straks krijgt zo'n iemand weer TBS, en wordt de psychiatrie wat TBS natuurlijk ook is, wederom beloond voor iets wat ze zelf afgeleverd hebben, walgelijk en onacceptabel, dat is mijn mening. http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=148893 Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    het sterkste argument wat ik deze week heb vernomen, in een gesprek met een ‘doodgewone’ medeburger.. over geestelijke gezondheid…….:

    'ja, als je dan niet meer naar feestjes gaat, dan is dat het begin van het einde…'.

    ik weet niet of ze in haaksbergen nog aan naoberschappen doen… maar als de naoberschap zo diep gaat als de feestjes..dan is dat naober-fenomeen, vandaag de dag een wassen neus!

    vandaag de dag zijn relatie's om de dooie donder zelden ‘gewoon uit’. er hangen -juridische- gevolgen aan vast van heb ik jou daar. schulden door een huis dat op stel en sprong verkocht moet worden. een financieel peil dat volledig onderuit getrokken wordt. niet zelden alimentatie wat echt wel wat heftiger is dan een buitje zure regen. en ga zo maar door.

    ik zou zonder meer het gewone verhaal al eens willen horen van die man. op welke manier is hij tot deze wanhoop, tot dit misdrijf gedreven. en inderdaad, is daarbij dan het psychiatrische ‘medicijn’… weer het spulletje geweest waardoor een ‘bepaalde’ drempel wegviel????

  • Hyperactief A-P

    Mee eens, een combinatie van (sociale) factoren, waarbij het laatste stukje remming weggenomen wordt door wat voor middelen dan ook. Zowel illegale als legale, waaronder alcohol. Groetjes v Hyperactief A-P.