Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

'Separeercel moet afgeschaft' !!!

  • Alkien

    Ja je mist iets. Er is namelijk nog meer te vinden over deze organisatie die ontstaan is uit een aantal feministe's.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Alkien

    Hoe mooier de onderdrukking verpakt is, des te moeilijker de bestrijding ervan. Toch is er altijd tegen geknokt, zoals door de vrouwen van de eerste feministische golf, die het opsluiten van hysterische vrouwen aanvochten.

    Even uit een ander stuk geplukt over de organisatie…:D

  • Hyperactief

    Hoi Caosx1, ik weet welke klokkenluider je bedoeld, maar er staat me niets van bij dat er op hem geschoten is, ook al zou het me niets verbazen. En stemmen doe ik altijd, helaas doen te weinig mensen dat waardoor we nu hebben wat veel niet willen. En nee het is geen Autisme, in Den Haag leiden veel politici aan “collectief narcisme”;) Groetjes v Hyperactief:D

  • Hyperactief

    Toch is die eerste zin maar als te waar Alkien, en helaas zeker nu.;) En oké, ik had nog niet gezocht op deze term, dat stamt dus af van baas in eigen buik. Wat is de buik toch klein, of was het de wereld.:D Groetjes v Hyperactief:)

    Alkien schreef:

    >

    > Hoe mooier de onderdrukking verpakt is, des te moeilijker de

    > bestrijding ervan. Toch is er altijd tegen geknokt, zoals

    > door de vrouwen van de eerste feministische golf, die het

    > opsluiten van hysterische vrouwen aanvochten.

    >

    > Even uit een ander stuk geplukt over de organisatie…:D

  • Alkien

    :D:D:D Ja die zin klopt ben ik met je eens. Alleen blijf ik erbij dat ik van feminisme niets hebben moet….:D

    Groetjes,

    Alkien.

  • Caosx1

    Hallo Alkien ik heb ooit op tv het zal ook niet anders de term de ontwetende midadiger en de bewuste misdadiger gehoort ik weet ook wel dat de wereld niet alteit zwart wit kunt zien wat goed is of slecht is ook cultuurbepalent maar ik geloof wel dat er ook algemene kijk op goed en kwaat bestaan ieder geval is het in nederland zo dat als je met op zet iemand schade toe brengt ben je op dat moment misdadig zeker vind ik dat zelf als het niet uit directe overleving drang komt

    en nutteloos is en ik denk zelf dat er omme donders mensen zijn in de psychiatrie

    zijn die bewust zijn van hun slechte daden

    nu weet ik ook wel dat er ook goede psychiaters psychalogen en hulp verleners zijn hun raat ik aan niet in de psychiatrie the blijfen met redenen ja het is wel niet best maar als ik het niet doe is er wel een andere een beetje vergelijkbaar met de brandweer die ziet zich zelf als onmisbaar en durft daarom meestal niet te staken en dan bedoel ik de boel platleggen wat je dan ook ziet dat het steets slechter gaat met de position van de brandweer en zo verandert er nooit wat maar goed heb je vandaag maandag ook de NCRV netwerk gezien vind jij ook dat die elke keer als ze een programa hebben over de psychiatrie dat die in een zo goed mogelijk dag licht word gesteld of om het belijd aan te scherpen om mensen tegen hun wil op the sluiten nooit hoor je er een tegen ieder geval begind het mij wel op te vallen ze worden verspelbaar als je hier over geen uit spraak wilt doen begrijp ik dat natuurlijk

    het zijn van die dingen die je wel ziet maar niet alteit kunt aan tonen

    net als geesthe ziekte maar ik herken het als ik het zie ha ha ha

    groeten Chaosx1

  • Alkien

    Ik begrijp je volkomen Chaosx1. Waar het de media betreft denk ik dat deze proberen het van meerdere kanten te laten zien. Want ook de Anti kant is al eens besproken.

    Nu is het natuurlijk wel zo dat ze ook niet alles kunnen maken, voor ze het weten hebben ze ook een proces aan hun broek. De zwaar negatieve onderwerpen zullen ze dan ook niet gauw aanpakken.

    Ik denk ook niet dat het de omroepen zijn die dit zouden kunnen aanpakken zoals wij dit graag zouden zien. Gezien Netwerk naar ik meen gemaakt wordt door 3 verschillende omroepen. t.w. EO, KRO en NCRV. Dit zijn denk ik niet de omroepen die echt ‘achter’ ons zouden staan. :(

    Groet,

    Alkien.