Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

tuchtcollege

  • &&&

    ik kwam er ook zo jong mogelijk. en ik had in de eerste paar diensten al in de gaten, uit welke hoek de wind woei, en dat het aanpassen, d.w.z. meedoen, of wegwezen werd.

    de psychiatrie is zoiets als ‘de maat is vol’. kom je daar, dan wordt er niet meer geprobeerd, dan gaat men jouw leven leven. zij gaan bepalen, wat jij doet en hoe je dat doet en wanneer je dat doet. en of jij nou schriftelijk in drievoud andere wensen indient, of dagenlang gaat zitten huilen, of jezelf een slag in de rondte vecht, dat macht dan allemaal nichts mehr aus.

    en men meent dat dat het enige juiste is.

    discipline.

    ik vraag me altijd af, uit welk vorig leven dit soort mensen reincarneren…

  • danja

    En ik vraag me af &&&,hoe ze in een VOLGEND leven zullen reincarneren,want ze hebben in dit leven dan ZOVEEL pijn bij andere mensen aangericht en zoveel be-oordeeld en veroordeeld…..

    Zo weinig mildheid,mededogen en liefde getoond….Ze zullen zien…:-)

  • danja

    en begrip,empathie,en menselijkheid niet te vergeten,dat komt in hun jargon niet voor…

    Het is hun way of no way….!

  • Hyperactief A-P

    &&& Schreef:

    ——————————————————-

    > ik kwam er ook zo jong mogelijk. en ik had in de

    > eerste paar diensten al in de gaten, uit welke

    > hoek de wind woei, en dat het aanpassen, d.w.z.

    > meedoen, of wegwezen werd.

    > de psychiatrie is zoiets als ‘de maat is vol’. kom

    > je daar, dan wordt er niet meer geprobeerd, dan

    > gaat men jouw leven leven. zij gaan bepalen, wat

    > jij doet en hoe je dat doet en wanneer je dat

    > doet. en of jij nou schriftelijk in drievoud

    > andere wensen indient, of dagenlang gaat zitten

    > huilen, of jezelf een slag in de rondte vecht, dat

    > macht dan allemaal nichts mehr aus.

    > en men meent dat dat het enige juiste is.

    > discipline.

    >

    > ik vraag me altijd af, uit welk vorig leven dit

    > soort mensen reincarneren…

    Ja maar jij behoord bij het slag mensen dat zelf zijn ogen open heeft en houd &&&. Zo zouden er meer moeten zijn, i.p.v. weg te lopen en het aan andere lichtingen over te laten. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    ik hoop niet dat de hoeveelheid negatieve energie in de wereld groter wordt, ook niet door wat slachtoffers hun daders toewensen…

  • &&&

    nee inderdaad, de woorden die je daar noemt, zijn vandaag de dag, synoniemen voor ‘medelijden’. men kan geen empathie tonen en gelijkertijd op eigen verantwoording wijzen. en aan dat laatste wil men wel geld uitgeven, maar aan dat eerste niet.

  • &&&

    hier even de link naar het tuchtcollege.

    http://www.tuchtcollege-gezondheidszorg.nl/

    op die website is bijv. te vinden het tuchtrechtbesluit:

    http://wetten.overheid.nl/BWBR0008688/tekst_bevat_tuchtrechtbesluit/geldigheidsdatum_04-11-2009

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Met de verpleegkundigen daar in Zuidlaren en nu nog steeds In Eugeria kon ik geen zinnig woord wisselen. Ik neem aan dat ze net als ik gereincarneerd zijn, maar ik zal vergeleken met hun wel een heel bijzonder iemand zijn. Ik kom vast die hopeloze zielen in een volgend leven ook weer tegen. Kortom in een leven verandert niet veel, je hebt meelopers en individualisten. Als je echt pech hebt word je leven door de meelopers zwaar verpest.

  • &&&

    ben nu, door die berisping waar danja over vertelt eigenlijk nieuwsgierig geworden of dat ook bij lentis was, of bij een organisatie die later bij lentis is gaan horen, of misschien zelfs lambers betrof..

  • Hyperactief A-P

    De massa bestaat uit ongeveer 10% zwarte hoeden (de gevestigde orde), 10% witte hoeden (degeen die het systeem willen verbeteren, en de overige 80% zijn de toeschouwrs c.q. meelopers, de massa dus. Die laatste kiest altijd de winnende hand, of dat nu zwarte of witte hoeden zijn.;) Groetjes v Hyperactief A-P.