Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

tuchtcollege

  • danja

    Ik vraag het me ook af,of dat Peter Lambers betrof &&&.Geen idee….het zou kunnen,aangezien dat toch ook om een psychiater uit zuid Laren ging?Maar eh…wat doet/zegt een berisping nou helemaal?

    Daar heeft toch echt niemand wat aan…foei niet meer doen hoor…?

    Als hij het was,heeft hij na zijn berisping gewoon weer verder kunnen gaan met mensen schade doen.En dat gebeurd zo vaak,dat het zo gaat met artsen.Voor instellingen is het pad naar de rechter een zeer veelbelopen pad,het “hoort er gewoon bij” ze hebben daarvoor een “speciale jurist” (wahahahahaha) die de instelling vrij moet pleiten,zowiezo,ook en misschien wel vooral als er in die instelling dingen gebeuren/gebeurd zijn waarin de instelling geheel fout is geweest.

    Dan gaat het niet om mensen hoor,maar is het weer keiharde buisness,kunnen ze weer met een stalen gezicht hun leugens vertellen.Net nog iets gezien over medische missers…vreselijk…levens helemaal verwoest,en ziekenhuizen die dan maar “onder hun aansprakelijkheid” proberen uit tte komen.Triest wordt ik ervan. Voor “ons gewoon mensen” is de gang naar de rechter helemaal niet gewoon,ik heb het ook niet aangekund.Maar zoek maar eens op ggz en rechtspraak,vrij wekelijks kostje of maandelijks weet ik veel,voor die instellingen,ff voor de rechter verschijnen.En dan vooral met leugenachtige rapporten zodat ZIJ er voordelig uit komen,en de rest gewoon weglaten.Gelukkig trapt een rechter daar niet altijd in.

    Lambers is toch ontslagen in zijn proeftijd?hoop schade mee voorkomen!

    groetjes Danja.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    De rechter en de psychiater heulen vaak altijd samen. Het hele systeem klopt niet. En wat Lambers betreft, wat moet zo'n getrouwde man met kinderen thuis, daar verpest hij ook iets. Dat is nog altijd minder dan in een inrichting. Maar het systeem klopt nog steeds niet. Ik wens Lambers daarom heel wat anders. ( een soort banningsoord)

  • Hyperactief A-P

    Ja hij is ontslagen danja. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • ztufenk@live.nl

    Je hebt dit zo GOED verwoord dat ik er niets meer aan kan toevoegen!

    Mijn 15 jarige zoon is compleet verwaarloosd! En ik heb daar als Moeder dus geen inspraak op in!

    Mijn verdriet en boosheid is met geen pen te beschrijven!!

    Groeten,Zehra.