Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

ADHD hype, deskundigen of (sluip)moordenaars?

  • &&&

    dan toch heus een ‘aangepraatte’ en ‘wijsgemaakte’ collectieve faalangst….

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Ritalin is een snoepje bedacht door vleeseters om de drang naar continue beweging bij kinderen en veganisten/ vegetariers te onderdrukken. Het beste , ook voor een kind is je op te sluiten in een kamer met een schommelstoel.

  • &&&

    lijkt me heerlijk zo'n schommelstoel ja!

    totaal niks mis mee.

  • Hyperactief A-P

    &&& Schreef:

    ——————————————————-

    > lijkt me heerlijk zo'n schommelstoel ja!

    >

    > totaal niks mis mee.

    Alleen als je er uit vrije wil in gaat zitten natuurlijk, opsluiten met een schommelstoel gaat hem niet worden.;) Maar jaapnotenbomer heeft zeker een punt. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • &&&

    juist. ja stom is dat. voor mij is dat een vanzelfsprekendheid ja. maar vandaag de dag moet je dat er dan allemaal weer bij zeggen, omdat men anders maar aanneemt dat je ook geen bezwaar hebt tegen gedwongen in een schommelstoel zitten, als zou daar geen verschil in zitten, want hee je zit toch in een schommelstoel en dat vond je toch fijn….

    thanks dat je me er even aan hielp herinneren…

    dat het zo fnuikend in elkaar zit.. die psychiatrie.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Ik bedoel maar soms moet je jezelf beschermen door iets te doen buiten de begaande wegen door rust in zelf te krijgen door eenvoudigweg maar te schommelen ( kan natuurlijk ook zonder stoel).

  • Hyperactief A-P

    :D:D:D

  • &&&

    ja en ‘schommelen’ is dan ziek en afwijkend. maar verslaafd aan psychiatrische pillen met bijwerkingen is dan gezond en wel behandeld.

  • carmenhartje@hotmail.nl

    U moet normaal doen.

    Eurocept is een mooi bedrjif wat alles goed op orde heeft.

    En zeker de medicijnen zijn volkomen veilig!

    Zonder cocaine of andere rare dingen wat u allemaal verteld!

    Dus iedereen die dit leest deze zekere &&& geeft onjuiste informatie!

    Dhr. van woensel steekt het ook zeker niet in eigen zakken!