Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

TBS Debat vanaf maandag op TV 2 !!!

• Alkien

En zo is het ook Erik. Maar wanneer gaan de ogen open van de rest van Nederland ???

Nederland is een soapland…..letterlijk en figuurlijk.

Gevaar ziet men hier niet, terwijl het iedereen kan overkomen. Maar dat wordt weggewuifd en je wordt door de leek voor gek verklaard totdat……men er zelf mee te maken krijgt………………….

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

Wat kan ik zeggen over dit debat ?

“ Gemaakte poppenkast voor wat gevaarlijk zou kunnen zijn voor iemand in de samenleving ” Aldus: Erik.

Hoi Erik, ik ben het met je eens met een kleine kanttekening, het is voor veel meer mensen dan voor iemand gevaarlijk. Zeker omdat er in de psychiatrie gepleit wordt voor verregaande wetgeving van dwang die ze het liefst zelf uit kunnen spreken. Een zeer gevaarlijke en al veel vroegere uitgezette koers die er NOOIT door mag komen !!!

Echter vergeten de mensen dat wij een land in oorlog zijn, in oorlog met de zogenoemde terroristen in het middenoosten.

De oorlog die balkende met bush en nog wat mensen is gestart met als uitgangspunt de TwinTowers voor ogen te houden.

De oorlog waar geen nederlander over nadenkt, echter als ik relativeer zie ik dat er alleen maar onschuldige mensen worden vermoord, die hun leven vreesde door de totale chaos die om hen heen uitbrak.

Degene die hun gezinnen beschermen worden als rebel afgemaakt.

In het midden oosten gebeuren nu gruweldaden uit naam van ook Nederland.

Hier word over gezwegen. in wapens is veel te verdienen, echte niet op de openbare beurs, Aldus: Erik.

Ook hier ben ik het met je eens, met een kleine kanttekening, je had beter kunnen schrijven dat veel mensen hetgeen vergeten wat jij schrijft en niet alle Nederlanders. Ik ben een Nederlander die het eens is met wat jij hierover schrijft, en ook al zijn het er niet veel, ze zijn er wel.;) Lees hier maar eens, en daar staan wel meer discussies waar de V.S. in ter sprake komt: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2177&i=1062&t=1062

verder zwijg ik nu ook, uit droevenis, dat ik deze woorden hier schrijf……

En mezelf terugvind in droeve bittere waarheid.

Als regering de oplossing is, wat was de vraag dan ? Aldus: Erik.

Deze regering is zeker niet de oplossing, als we niet uitkijken dan gaan we onze ondergang tegemoed door deze waanzin. Zaterdag a.s. om 13:00 uur op het Museumplein hier in Amsterdam komen voor de demonstratie “Breken met Bush” Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Ook jij slaat de spijker geheel op zijn kop Erik, mooi omschreven, menselijke eigenschappen worden door de psychiatrie in vaktermen gegoten en daarmee vernaggeld of door het eigen destructieve handelen verpathologiseerd, op deze pagina zal ik als het debat volgende week voorbij is, uitgebreid met voorbeelden in een nieuwe discussie terug komen. Groetjes v Hyperactief

• Just me

Triest is het en blijft het.

Tja, gelegitimeerde criminologie, machtswellustelingen, losgelaten op vogelvrij verklaarde. Eenmaal verdwenen achter die deuren en je bent nog slechter af dan een hond in een asiel.

En wat ze nu willen voor de TBS, is alleen maar een experiment, vooruit kijkend hoe het gaat, en of het straks niet in de gehele psychiatrie toegepast kan worden.

Hoeven ze ook geen gebruik meer te maken van het vrijwillig verplichte.

De farmaceutica zal hier blij mee zijn, vraag me af wat de bonus is voor de debaterende psychiaters, als het drogeerbeleid er doorheen komt.

Just me

• Alkien

Hier ben ik het helemaal mee eens Just Me. Ik zie dit hele debat dan ook als één grote PR stunt.

Het is net wat jij zegt proefkonijnen, meer zijn het niet, afgeschreven door de maatschappij en op sommige vlakken zo verbaal afgebroken door de media, dat deze mensen bij voorbaat al veroordeeld zijn nog voordat men weet waar men over praat.

En nu doel ik op de Pedofilie, let op goed praten doe ik het niet, maar gooi in zo'n debat een staaltje hiervan over de tafel en je hebt het bij de burger voor mekaar. Dan zien ze alleen dat nog maar en is iedere TBSer ook direkt zo.

Medicatiegerichte broddelpraat uit de mond van jongens die zelf denken nooit ergens last van te zullen krijgen……….we shall see !!!

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

Hoi Just me, ik ben het helemaal met je eens, wel moet ik een kleine nuance aanbrengen, waar ik ook wel eens spreek van de psychiatrie of hun of de overheid of hun, moet dat niet gelezen worden alsof alles en iedereen niet deugt in zo'n branche, maar is dat uiteraard van toepassing op de elementen binnen deze “branche's” die zich aan dit soort praktijken schuldig maken en/ of al dan niet bewust dit voorstaan. Ik zeg dit nog even nadrukkelijk, omdat er zoals overal in de maatschappij ook mensen zijn binnnen die “branche's” die onze zorgen op deze punten delen en/ of onwetend zijn wat zich er op grotere schaal afspeeld, daar opleidingen geen aandacht aan alles van de geschiedschrijvingen geven en/ of een gebrek aan het verder verdiepen in deze materie hier omheen. De grote antipsychiaters uit de psychiatrie zijn natuurlijk bekend, maar er zijn ook minder bekende die dezelfde zorgen en/ of delen ervan met ons delen. Dus wat betreft het de of hun, is dat bedoeld voor die gene die de schoen passen.;) Mooi verwoord wat dat drogeren betreft, en welkom op dit bord.;) Groetjes v Hyperactief:)

• Alkien

Hier sta ik helemaal achter Hyper.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief

En nu doel ik op de Pedofilie, let op goed praten doe ik het niet, maar gooi in zo'n debat een staaltje hiervan over de tafel en je hebt het bij de burger voor mekaar. Dan zien ze alleen dat nog maar en is iedere TBSer ook direkt zo. Aldus: Alkien.

Hoi Alkien, ik ben het helemaal met je eens, ik heb ook met verbijstering gekeken hoe men één item wat gevoelig ligt binnen de bevolking misbruikt om te kunnen scoren. Ik hoop dat mensen en nog belangrijker politici waar sommigen overigens ook niet vies zijn van praktijken om te kunnen scoren (neem terrorisme) hier doorheen prikken. Het zegt heel veel over de mensen die een klein stukje uit de TBS misbruiken om hun “zieke” machtsdrang te kunnen verzilveren.:(:(:( Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Ja mee eens Hyper. Alleen is mij inmiddels ook maar weer eens duidelijk geworden dat je verkiezingen kunt houden zoveel je wilt. Als men de uitkomst wil veranderen dat doet men dit ook.

De politici met hart zouden hier inderdaad dus doorheen moeten prikken, van de rest (lees meerderheid) verwacht ik vrij weinig. :(

Groetjes,

Alkien.

• Just me

Hoi Hyperactief

Ben het wel met je eens, je kan niet iedereen over de zelfde kam heen scheren.

Er zijn heus wel die het goed bedoelen, alleen het is en blijft een gevaarlijk onderwerp, het beheren van het menselijk brein.

Groetjes Just me