Wat kan ik zeggen over dit debat ?
“ Gemaakte poppenkast voor wat gevaarlijk zou kunnen zijn voor iemand in de samenleving ” Aldus: Erik.
Hoi Erik, ik ben het met je eens met een kleine kanttekening, het is voor veel meer mensen dan voor iemand gevaarlijk. Zeker omdat er in de psychiatrie gepleit wordt voor verregaande wetgeving van dwang die ze het liefst zelf uit kunnen spreken. Een zeer gevaarlijke en al veel vroegere uitgezette koers die er NOOIT door mag komen !!!
Echter vergeten de mensen dat wij een land in oorlog zijn, in oorlog met de zogenoemde terroristen in het middenoosten.
De oorlog die balkende met bush en nog wat mensen is gestart met als uitgangspunt de TwinTowers voor ogen te houden.
De oorlog waar geen nederlander over nadenkt, echter als ik relativeer zie ik dat er alleen maar onschuldige mensen worden vermoord, die hun leven vreesde door de totale chaos die om hen heen uitbrak.
Degene die hun gezinnen beschermen worden als rebel afgemaakt.
In het midden oosten gebeuren nu gruweldaden uit naam van ook Nederland.
Hier word over gezwegen. in wapens is veel te verdienen, echte niet op de openbare beurs, Aldus: Erik.
Ook hier ben ik het met je eens, met een kleine kanttekening, je had beter kunnen schrijven dat veel mensen hetgeen vergeten wat jij schrijft en niet alle Nederlanders. Ik ben een Nederlander die het eens is met wat jij hierover schrijft, en ook al zijn het er niet veel, ze zijn er wel.
Lees hier maar eens, en daar staan wel meer discussies waar de V.S. in ter sprake komt: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2177&i=1062&t=1062
verder zwijg ik nu ook, uit droevenis, dat ik deze woorden hier schrijf……
En mezelf terugvind in droeve bittere waarheid.
Als regering de oplossing is, wat was de vraag dan ? Aldus: Erik.
Deze regering is zeker niet de oplossing, als we niet uitkijken dan gaan we onze ondergang tegemoed door deze waanzin. Zaterdag a.s. om 13:00 uur op het Museumplein hier in Amsterdam komen voor de demonstratie “Breken met Bush” Groetjes v Hyperactief