Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Manisch zijn.

• Alkien

Vaak zijn dit soort dingen niet te voorkomen. Als men zoiets wil doen, dan doen ze het toch wel.

En met psychiatrische medicatie was de kans dat ze het al veer eerder gedan had waarschijnlijk nog veel groter geweest.

Ze weigerde niet voor niets, kennelijk wilde ze dit zo.

Het is voor diegene die achterblijven vrijwel niet te begrijpen, maar als zoiets gebeurd zullen we het moeten accepteren.

Groet,

Alkien.

• Linda

Ik denk niet geheel hetzelfde, dat zal het wel zijn. Het is echter niet mjn opzet dat je je aangevallen voelt, hyperactief.

• Alkien

Je praat niet tegen Hyper hoor. :)

• Hyperactief

Maar wat is er feitelijk anders aan een gebroken been en een depressie. Bij een gebroken been is het normaal dat iemand een pijnstiller krijgt.

Wanneer mensen kiezen voor anti-depressiva. Is dat dan slecht omdat ik het slecht vind? Aldus: Linda.

Hoi Linda, een gebroken been kun je constateren, een depressie niet. Antidepressiva is net zo slecht als zo maar diesel in een benzineauto gooien, uiteindelijk gaat ie kapot. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Nu denk ik; is het probleem niet onderschat geworden. Was er maar gestart met reguliere medicijnen en therapie. misschien was ze er dan nog geweest……. Aldus: Linda.

Dan heb jij de internationale waarschuwingen zeker nog niet gelezen, het aantal suïcides kan hoger bij antidepressiva slikkers uitpakken, dan hebben we het nog maar niet over andere gevaarlijke bijwerkingen zoals bijvoorbeeld medicatiegerelateerd geweld. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Wel goed blijven lezen Linda, je heb het tegen Alkien, ik Hyperactief en Alkien zijn niet één en dezelfde, en posten ook niet vandezelfde locatie. Groetjes v Hyperactief

Linda schreef:

>

> Ik denk niet geheel hetzelfde, dat zal het wel zijn. Het is

> echter niet mjn opzet dat je je aangevallen voelt, hyperactief.

• Hyperactief

Zie bijvoorbeeld deze link eens Linda :

http://www.hypocrisie.net/2004/04/05/meer-over-anti-depressiva/

Groetjes v Hyperactief